Agencja WebTalk w 2022 odnotowała wzrost przychodów na poziomie 66%, powiększyła zespół o ponad 20 osób, pozyskała ok 25 nowych klientów, poszerzyła portfolio usług digitalowych i systematycznie zwiększała obszary współpracy ze stałymi klientami – zarówno kompetencyjnie, jak i terytorialnie. Obecnie agencja posiada klientów w stałej obsłudze na 8 rynkach CEE. Teraz prezentuje odświeżoną identyfikację wizualną i nową stronę (www.webtalk.pl).
Rozwój oferty oraz kompetencji zespołu WebTalk, a także dalsza ekspansja współpracy z klientami na rynkach CEE, przyczyniły się do kolejnego, rekordowego roku finansowego. Agencja zakończyła 2022 rok z 66% wzrostem przychodu (do 32 mln złotych) i 75% wzrostem revenue w porównaniu z rokiem poprzednim.
Zobacz również
– Dzięki jasnej wizji i zaangażowaniu naszego teamu, możemy pochwalić się kolejnym bardzo dobrym rokiem z rzędu. Wyzwaniem będzie utrzymanie tego trendu, dlatego nie zatrzymujemy się i mamy w planach dalszą rozbudowę portfolio usług na podstawie diagnozy potrzeb klientów i zgodnie z naszym claimem „Digital First” – mówi Michał Dunin, Managing Director i założyciel WebTalk.
W 2022 roku, WebTalk stworzył trzy nowe działy: Research & Development, SEO oraz Nowych Mediów Wizualnych (z naciskiem na TikTok). Nowe kompetencje wymagały wzmocnienia zespołu o kolejnych ekspertów, powodując 20% wzrost zatrudnienia do blisko 100 osób. Silnym wyróżnikiem agencji stał się dział R&D oferujący innowacyjne usługi z wykorzystaniem najnowszych technologii.
Wśród najważniejszych produktów znalazły się: analityka cen marek i konkurencji w sklepach (szczególnie ważna w obliczu dyrektywy Omnibus), audyty efektywności kart produktowych (powiązane z przyszłością e-commerce i a-commerce), analiza efektywności formatów mediowych, implementacja Dynamic Content Optimisation, jak również digitalizacja komunikacji B2B.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Nowa identyfikacja wizualna WebTalk
Strategiczna wizja i kierunek rozwoju agencji, stawiającej na jakość i synergię wszystkich digitalowych kompetencji, znalazła również odzwierciedlenie w odświeżonej identyfikacji wizualnej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Nowa identyfikacja WebTalk to żywy zbiór zasad zaadaptowany do obecnych czasów i spójny z naszą strategią. Wprowadziliśmy zmiany w typografii, logotypie i barwie, odzwierciedlające sposób w jaki tworzymy treści dla naszych klientów – w sposób przemyślany, a jednocześnie dostosowując się do panujących trendów. Zostawiliśmy wykrzyknik będący z nami od samego początku, aby zaznaczyć, że nie zapominamy o korzeniach, ale rozwijamy je o skojarzenia z biznesową solidnością, profesjonalizmem i jakością – mówi Przemysław Puchalski. creative director w WebTalk, odpowiedzialny za zmiany w CI oraz nadzór kreatywny nad nową stroną www.