Nowa formuła komunikacji Plusa to świeżość, lekkość i humor. Plus stawia na nowoczesny dialog, pokazując markę i bohaterów w sposób nienachalny i naturalny. Nowy format prezentuje markę oraz jej ofertę dla klientów zabawnie, z humorem i zachowaniem dystansu do siebie. W ten sposób firma chce pokazać w ten sposób otwartość na nowe trendy w komunikacji, w których skupia się nie na marce dla niej samej, ale na tym jakie wartości i korzyści oferuje odbiorcy.
– W naszej nowej platformie komunikacyjnej wychodzimy do klienta i chcemy pokazać mu naszą codzienność. Rozmowy przy kawie, opowiadanie sobie historii o klientach, komentowanie nowych produktów w luźny, naturalny sposób w jaki rozmawia każdy z nas – marka zaprasza na zaplecze salonu sprzedaży i zbliża do siebie. Bo kto najlepiej zna naszych klientów? Tylko nasi najlepsi sprzedawcy, dlatego to na nich stawiamy w nowej platformie – informuje Plus.
Zobacz również
„Przedstawienie bohaterów”
W pierwszym etapie kampanii poznamy bohaterów, Specjalistów Sprzedaży w salonie Plusa. W teaserach zobaczymy znanego już z wcześniejszych kampanii starszego specjalistę Wojtka, czyli Wojtka Mecwaldowskiego, który wcieli się w życzliwego, energicznego mentora, dbającego o swoich współpracowników.
Obok niego wystąpi specjalistka sprzedaży Ania (Anna Smołowik), która emanuje ciepłem i zniewala uśmiechem, ale nie dajcie się zwieść – to prawdziwa „twarda kobieca ręka J”.
Ich pracę będzie wspierał młody sprzedawca Filip (Filip Orliński), który dopiero zaczyna swoją karierę w salonie. Jest zielony, co widać – ale nadrabia ambicją, zaangażowaniem i zniewalającą… niewinnością . Cały zespół będziemy oglądać nie tylko przy pracy, ale także na firmowym zapleczu, gdzie dzieją się historie „od kuchni”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Platforma bazuje na języku identyfikacji wizualnej marek Grupy Polsat Plus wprowadzonej w 2021 roku. Dodajemy do niej nowych bohaterów, korzystając jednocześnie z kolorów, elementów graficznych, „skóry” i sygnetów wykorzystywanych przez markę Plus w kampanii rebrandingowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreację nowej kampanii odpowiedzialna jest agencja Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends), która już wcześniej realizowała komunikację Plusa. Teasery zostały wyreżyserowane przez czuwającego nad całością kampanii Maćka Bochniaka.