Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Centrum Nauki Kopernik promuje swoją ofertę dla dorosłych

Centrum Nauki Kopernik, które co roku odwiedza ponad milion gości, przygotowało kampanię „Kopernik dla dorosłych. Genialnie!”. Kampania ukazuje elementy stałej oferty, stworzone z myślą o dorosłej publiczności.
O autorze
1 min czytania 2023-03-08

Oferta dla dorosłych w Centrum Nauki Kopernik obejmuje m.in. comiesięczne, czwartkowe „Wieczory dla dorosłych” (połączenie ciekawych tematów naukowych, warsztatów, wykładów, akcji artystycznych, muzyki i baru), wystawa „Przyszłość jest dziś” (pokazująca wpływ technologii na życie człowieka), koncerty pod gwiazdami (odbywające się pod kopułą Planetarium, na której podczas koncertu wyświetlane są wizualizacje nieba).

Kopernik alternatywą dla kina i teatru

Kopernik inspiruje do doświadczania, rozumienia świata i odpowiedzialnego działania. Od otwarcia w 2010 roku, kojarzony jest głównie z atrakcjami dla dzieci. Teraz komunikuje ofertę dla osób dorosłych. Na Powiślu, gdzie ma swoją siedzibę Centrum Nauki Kopernik, tętni życie kulturalno-rozrywkowe Warszawy. Warto właśnie tu zacząć wieczór, by mieć wszędzie blisko. W piątki Centrum działa dłużej (do godz. 20.00) i zachęca dorosłych, by właśnie wtedy zdecydowali się na wizytę – w komfortowych, kameralnych warunkach, bez towarzystwa dzieci i wycieczek szkolnych.

Kampania wielokanałowa

Kampania „Kopernik dla dorosłych. Genialnie!” będzie prowadzona przez cały rok 2023 r., w trzech odsłonach (flighty w marcu, czerwcu i październiku). W strategii komunikacji zostaną wykorzystane kanały własne, partnerskie, outdoor, ekrany kinowe, ekrany w pociągach Kolei Mazowieckich oraz radia. Kampania pojawi się również w mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie i LinkedIn oraz w serwisie Youtube. Część digitalową uzupełni display w sieci Google.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przetarg na zakup nośników do kampanii oraz jej obsługę w kinach, Kolejach Mazowieckich i radiu wygrał Dom Mediowy Sigma Bis S.A. Za realizację kampanii na nośnikach outdoorowych w Warszawie odpowiada firma Euvic Media, część grupy reklamowej Euvic Performance.

Narracja i strategia komunikacji, na której oparto kampanię, powstała w całości in house.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncepcję kreatywną i identyfikację wizualną odpowiada Michał Romański, head of creation w Dziale Promocji i Komunikacji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej o ofercie Kopernika dla dorosłych: www.kopernik.org.pl/dladoroslych