Idealny świat nie istnieje, dlatego warto mieć sprawdzone ubezpieczenie
W kampanii poza przedstawieniem korzyści z posiadania ubezpieczenia assistance wskazano przede wszystkim kompleksowość usług, szybkość likwidacji szkody, a także atrakcyjne zniżki.
– W kampanii podkreślamy, że dzięki ubezpieczeniu samochodu w PZU klient otrzyma szybkie i kompleksowe wsparcie w miejscu zdarzenia (holowanie i samochód zastępczy) oraz szybką likwidację szkody – mówi Łukasz Turkowski, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sponsoringu i prewencji PZU.
Zobacz również
Kampania potrwa do 28 kwietnia. W działania promocyjne zaangażowana została pierwsza rakieta świata, tenisistka Iga Świątek – ambasadorka marki PZU.
Ubezpieczenie komunikacyjne obejmuje nie tylko organizację i pokrycie kosztów usług assistance w razie problemów na drodze, ale także pomoc w przypadku drobnych, niefortunnych zdarzeń, takich jak zatrzaśnięcie kluczyków w samochodzie czy wtedy, gdy w samochodzie rozładuje się akumulator lub zabraknie paliwa. PZU oferuje też pomoc w razie awarii ogumienia. Ubezpieczyciel w swojej kampanii pokazuje także atrakcyjne oferty cenowe, m.in. pakiet ubezpieczeń OC, AC, NNW i PZU Pomoc w Drodze w wariancie Super płatny w abonamencie już od 73 zł miesięcznie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Naszym celem jest zwiększenie świadomości oferty PZU i zachęcenie klientów do jej sprawdzenia. Aby dotrzeć do jak największego grona odbiorców, zaplanowaliśmy działania zarówno w telewizji ogólnopolskiej, radiu, jak i Internecie – dodaje Łukasz Turkowski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach ubezpieczenia assistance (w wariancie Pomoc w Drodze Super), PZU oferuje również usługę sprawdzenia stanu technicznego używanego auta przed jego zakupem. Dzięki niej – jeśli ubezpieczone auto ulegnie wypadkowi lub zostanie skradzione – klient może skorzystać z profesjonalnej weryfikacji interesującego go auta na rynku wtórnym.
Kreacje przygotowała agencja AWX, za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Film Produkcja. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma BIS. Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz komunikacja na profilach Grupy PZU w mediach społecznościowych.