Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Tomek Szkodziński na stanowisku chief experience oficera VMLY&R Poland

Tomek Szkodziński awansuje i od marca obejmuje nowe stanowisko chief experience officera w VMLY&R Poland.
O autorze
0 min czytania 2023-03-13

Tomek Szkodziński jest w VMLY&R Poland od 2010 roku, wcześniej piastował stanowisko design directora. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za obszary:

Prywatnie Tomek Szkodziński to dumny ojciec trzech synów, w wolnych chwilach jeździ na gravelu i fotografuje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj