Magdalena Jastrzębska ma wieloletnie doświadczenie w produkcji reklamowej i w działaniach z klientami. Karierę zawodową rozpoczynała w 2008 r. Bezpośrednio przed przejściem do agencji altavia.kamikaze pracowała przez 3 lata w Adtoox (Peach), globalnej platformie do zarządzania reklamami wideo/TV, na stanowisku client relations executive (klientami platformy były agencje, domy produkcyjne i postprodukcyjne). Wcześniej była m.in. business managerką w domu produkcyjnym High Noon, czy sales representative w agencji Marcus Evans.
W altavia.kamikaze objęła stanowisko account manager, będzie pracować m.in. dla marki Raffaello.
Zobacz również
Jest absolwentką warszawskiej APS im. Marii Grzegorzewskiej (kierunek: Pedagogika, specjalność: Animacja Społeczno–Kulturowa).
Karolina Skutnik karierę w branży rozpoczynała w 2015 roku. Bezpośrednio przed przejściem do altavia.kamikaze pracowała przez 3 lata w agencji Umbrella Marketing Group, jako project manager (obsługiwała w tym czasie klientów takich jak: ICB Pharma, NORGIPS, Piątnica, Makarony Polskie, Robert Thomas, Hilding Anders).
Wcześniej pracowała m.in. w DJP Sp z o.o. (Inspiracje Kawowe) jako specjalista ds. marketingu oraz InfoMarket Sp. z o.o., gdzie jako redaktorka pracowała dla marek takich jak: Philips, Robet Thomas, Babyliss, Remington, Jura, Amica, Bosch, Nivona, Miele, Zelmer.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W altavia.kamikaze jako account executive prowadzić będzie projekty digitalowe dla wybranych klientów agencji (m.in. Coty, Danone, Hasbro)
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek: Filologia Polska, specjalizacje: literaturoznawczo – językoznawcza oraz filologia dla mediów).
Agencja altavia.kamikaze ma w Polsce 2 biura: w Łodzi i Warszawie.