zdj. główne Żabka Polska / Twitter
Ekspansja Żabki trwa i teraz sieć proponuje kolejne formaty sklepowe. Po Żabkach Nano, Żabkach ulokowanych przy MOP-ach i Żabkach Eko Smart przyszedł czas na najmniejszy format, który będzie odwiedzany przez klientów galerii handlowych. Znana sieć sklepów będzie sprzedawać swój asortymentem na tzw. wyspach handlowych. Wyspy mają oferować ograniczony asortyment, ale każdy będzie mógł przy niej szybko zaopatrzyć się w podstawowe produkty oferowane przez sieć: kawę, ciastko, gotową kanapkę lub ciepłą przekąskę.
Zobacz również
Pierwsza wyspa handlowa już została uruchomiona i znalazła się w poznańskim centrum handlowym Galeria Pestka. Powierzchnia wyspy to 12 mkw.
Wczoraj otworzyliśmy zupełnie nowy format sklepu #Żabka – wyspa w Galerii Pestka w Poznaniu, która doskonale uzupełnia dostępną tam ofertę gastronomiczną. Pierwsi klienci już docenili wygodę jaką dzięki temu oferujemy – miejsce idealne do złapania kawy lub hot-doga w biegu pic.twitter.com/M24woQu40S — Żabka Polska (@ZabkaPolska) March 17, 2023
Biuro prasowe Żabki podkreśla, że wysypy handlowe to format, dzięki któremu sieć będzie jeszcze bliżej klienta. To też opcja dla konsumenta, który ceni sobie szybkość i wygodę obsługi. Punkty sprzedaży będą usytuowane w galeriach np. przy samym wejściu, gdzie zazwyczaj panuje największy ruch.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Naszym głównym celem jest to, by być blisko klienta i odpowiadać na jego potrzeby. Dlatego od kilku lat tworzymy nowe formaty sklepów, dostosowane do lokalizacji i oczekiwań konsumentów, ale również dajemy tym samym szansę na prowadzenie lokalnego biznesu. Stąd też pomysł na kolejny, zupełnie nowy koncept – wyspy handlowe w galeriach handlowych, który stworzyliśmy po przeprowadzeniu analizy rynku w centrach handlowych i oczekiwań ich klientów – informuje biuro prasowe Żabki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Żabka objęła patronatem jedną z klas licealnych
W ramach współpracy z VIII LO w Poznaniu Żabka objęła patronatem jedną z klas, organizuje „Przedsiębiorcze czwartki” i warsztaty w swojej centrali, aby zachęcać młodzież do rozwoju i poznania tajników biznesu.
PS 2 Żabka nagradza lojalnych klientów i rozdaje hot-dogi gratis
Żabka rozwija koncepcję lojalizacji klientów, której jednym z mechanizmów jest najnowsza akcja promocyjna „Zgarnij hot doga gratis!”. Każdy klient, który w środę lub czwartek zrobi zakupy w sklepie Żabka, otrzyma bon upoważniający do odbioru gratisowego hot doga przy kolejnych zakupach.