Ruszyła wielkanocna kampania marki Trefl

Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 roku. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One.
O autorze
1 min czytania 2023-03-23

Grupa Trefl, jako jeden z największych producentów puzzli w Europie i wiodący producent gier planszowych w Polsce, tworzy produkty z myślą o dzieciach, młodzieży i całych rodzinach. Zależy jej bowiem na tym, by za pomocą gier, puzzli czy zabawek dostarczać pomysłów na wspólne i ciekawe spędzanie czasu.

Właśnie korzyści płynące z rodzinnych i przyjacielskich interakcji zostały podkreślone w wielkanocnej kampanii marki. Trefl promuje w niej gry dziecięce (Rodzina Treflików, Boom Boom), rodzinne (Maga Jaja), towarzyskie (Vabang i Po prostu P) oraz zabawki (Miś Tuptuś).

Działania promocyjne obejmują emisję spotów w TV oraz w kanałach online, promocję w social mediach, reklamy DOOH kupowane w modelu programmatic, a także współpracę z influencerami. W kampanii oprócz standardowych spotów wykorzystywane są wideoinstrukcje emitowane do osób, które wcześniej obejrzały reklamę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dzięki wideoinstrukcji każdy, kto zainteresował się daną grą, od razu otrzymuje jej opis. To taka „wirtualna ulotka”, która utwierdza nas w przekonaniu, że dana gra będzie właściwym wyborem. W kampaniach digital silny nacisk kładziemy na Brand Safety, stąd reklamy skierowane do młodszej grupy emitowane są na platformach i we współpracy z partnerami, którzy mają w tym zakresie największe doświadczenie – You Tube Kids czy Disney Polska – komentuje Aleksandra Pająk, communication director Value Media.

Za kampanię odpowiadają spółki Group One działające w modelu house of communication. Działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media. Spółka Labcon jest odpowiedzialna za pomysł i realizację  projektu we współpracy z influencerami. Za kampanie programmatic, paid social oraz działania afiliacyjne odpowiada Agencja MarTech & e-commerce connected SalesTube.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się