Kalicińscy odpowiedzialni są za stworzenie idei kreatywnej, w ramach której powstał spot telewizyjny (Feelmovie) oraz liczne warianty do komunikacji w internecie. Muzyczny motyw, zachęcający do dołączenia do programu lojalnościowego wybrzmiewa również w radiu oraz w aplikacji Spotify.
– „Każdy z nas oszczędza” to pojemna platforma kreatywna, prezentująca w lekki sposób ogólnospołeczną potrzebę oszczędzania. Zależało nam na stworzeniu komunikacji, która przełoży się na spontaniczny impuls do dołączenia do programu lojalnościowego. Charakterystyczna muzyka oraz taniec, który porywa bohaterów wśród sklepowych alejek, to właśnie to, co nazywamy „efektem Kaufland Card”: usłysz – zanuć/zatańcz – dołącz – komentuje Jakub Kaliciński, CEO agencji Kalicińscy oraz współautor konceptu.
Zobacz również
W ramach komunikacji w social mediach Kalicińscy przygotowali dedykowane materiały na kanały takie jak: Facebook, Instagram oraz TikTok. Działanie programu oraz benefity z niego płynące będą również prezentowane przez influencerów, którzy mieli okazję przetestować program jako jedni z pierwszych. Pierwszą gwiazdą, która wzięła udział w kampanii jest Anna Nowak-Ibisz. Kolejni celebryci zostaną ogłoszeni w najbliższym czasie. Dodatkowo zaplanowany jest specjalny konkurs, w którym do wygrania będą iPhone’y oraz vouchery na zakupy w sklepach.