Pepsi z nowym logo na 125. rocznicę istnienia marki

Pepsi z nowym logo na 125. rocznicę istnienia marki
Logo Pepsi zmieni się pierwszy raz od 2008 roku. Marka wdroży nowy wygląd tuż przed 125. rocznicą istnienia.
O autorze
1 min czytania 2023-03-29

fot. PepsiCo

Nowy logotyp charakteryzuje się przede wszystkim pogrubionym czarnym napisem umieszczonym w okręgu, nawiązującym do kuli ziemskiej. Nazwa napoju znajduje się na białym pasku z charakterystyczną falą, pomiędzy paskami w kolorach czerwonym oraz elektryzującym błękitnym. Zaktualizowana paleta barw ma dodać kontrastu oraz żywiołowości całemu projektowi. 

W nowej identyfikacji wizualnej inspirowano się historią marki, ale z uwzględnieniem nowoczesnych elementów tak, by stworzyć wizerunek jak najbardziej aktualny, ale nadal pasujący do napojów Pepsi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zaprojektowaliśmy nową tożsamość marki, aby połączyć przyszłe pokolenia z dziedzictwem naszego brandu, łącząc wyróżnienia z naszej historii ze współczesnymi elementami, aby zasygnalizować naszą odważną wizję tego, co ma nadejść – komentuje Mauro Porcini, senior vice president i główny projektant PepsiCo.

Nowe logo w Polsce w 2024 roku

PepsiCo zacznie używać nowego logo w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie już jesienią br. Natomiast wdrożenie zmian na całym świecie będzie miało miejsce w 2024 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zmiany pojawią się w kanałach tradycyjnych i digitalowych, m.in. na opakowaniach, sprzętach, we flocie, w modzie oraz w restauracjach. 

PS Kiedy niemożliwe staje się możliwym – czyli idea i przebieg kampanii „Psst! Czas na film” dla Pepsi

Kampania Pepsi „Psst! Czas na film” powstała po to, by przypomnieć konsumentom o tym, że wyjątkowe chwile warto celebrować w komfortowych warunkach. W materiałach video zastosowano charakterystyczny element graficzny, czyli rękę potwora, która sięga po dwie puszki napoju. Kampania obejmowała również specjalny pokaz filmowy.