Nowy spot prezentuje zaangażowanie społeczne Santander Bank Polska oraz Fundacji. W filmie przedstawione są wyjątkowe programy – Santander Universidades, Finansiaki czy Obsługa bez barier. Ich odbiorcami są klienci, studenci, dzieci na oddziałach szpitalnych, osoby z niepełnosprawnościami, a także społeczności lokalne.
– Jesteśmy bankiem, który pomaga w codziennych sukcesach. Taka jest nasza misja i każdego dnia realizujemy ją w obszarze bankowania, ale to nie wszystko. Dzielimy się również swoimi umiejętnościami i zaangażowaniem, aby wspierać naszych klientów i lokalne społeczności w realizacji ich planów, marzeń oraz pasji. Jesteśmy przekonani, że nasze działania przynoszą realną korzyść. Teraz pokazujemy je w najnowszej kampanii – mówi Michał Gajewski, CEO Santander Bank Polska.
Zobacz również
Santander Bank Polska od lat jest zaangażowany społecznie. Walka z nierównościami i wykluczeniem finansowym, a także pomoc potrzebującym to elementy jego strategii odpowiedzialnej bankowości. Bank ułatwia swoim klientom dostęp do finansowania, projektuje oddziały przyjazne dla osób z niepełnosprawnościami, dba o edukację finansową najmłodszych, a także oferuje kursy i szkolenia dla studentów oraz osób wchodzących na rynek pracy. Własne programy realizuje też Fundacja.
Pomoc od Santander Bank Polska ma wiele twarzy – w najnowszej reklamie dodatkowo twarz popularnego i lubianego aktora, Piotra Adamczyka. Najnowsza kampania prezentuje wyjątkowe obszary zaangażowania społecznego: Fundację Santander, Santander Universidades, program edukacji ekonomicznej Finansiaki, program „Obsługa bez barier” czy akcje „Podwójna Moc Pomagania”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]