Dzięki możliwości zarządzania TikTokiem z tej samej platformy, za pomocą której publikujesz treści i odpowiadasz na komentarze z innych profili społecznościowych (np. Instagram, Facebook, czy LinkedIn), znacznie usprawnisz proces planowania treści i budowania zaangażowanej społeczności. A to właśnie te kwestie są kluczem do sukcesu na TikToku.
Zobacz również
W ramach publikacji i planowania treści, możesz skorzystać z następujących funkcji:
- Podgląd zaplanowanego contentu.
- Wymiana komentarzy i ostateczne zatwierdzenie planowanych treści w panelu dyskusji.
- Planowanie TikToków razem z innymi postami, takimi jak Rolki na Instagramie (dzięki czemu w łatwy sposób wykorzystasz i zmienisz przeznaczenie już istniejącego contentu).
- Oznaczanie TikToków tytułami i kolorowymi etykietami, aby cały Twój zespół mógł wyraźnie zobaczyć jakie publikacje są zaplanowane.
- Przypisywanie członków zespołu do pracy nad poszczególnymi TikTokami, które zaplanujesz.
Za pośrednictwem Social Inbox, czyli wspólnej skrzynki odbiorczej dla komentarzy i wiadomości z wielu platform społecznościowych, możesz:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Śledzić wszystkie swoje komentarze i komentarze podrzędne (tak zwane „nitki”) w jednym widoku.
- Polubić, ukryć lub odpowiedzieć na komentarz z TikToka bezpośrednio z NapoleonCat, bez konieczności ponownego odblokowywania telefonu lub przełączania się między kontami, zakładkami i platformami społecznościowymi.
- Współpracować ze wszystkimi w organizacji (na przykład z zespołem marketingu albo obsługi klienta), przydzielając wątki komentarzy różnym członkom zespołu.
- Włączyć TikToka do swoich procesów obsługi klienta.
- Zostawiać notatki innym członkom zespołu, wysyłać tickety do konsultacji itp. – w zasadzie możesz korzystać ze wszystkich funkcji Social Inbox, z których korzystasz dla innych profili społecznościowych dodanych do NapoleonCat.
Czy TikTok jest już częścią Twojej strategii marketingowej? Zanim odpowiesz: wiemy – to wymagające medium, ale też jedna z najbardziej wpływowych platform społecznościowych ostatnich lat. Jeśli jeszcze nie korzystasz z ogromnego potencjału marketingowego TikToka, to zdecydowanie czas to zmienić. Zwłaszcza, że od teraz byłoby Ci dużo łatwiej. 🙂
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aby przetestować narzędzie i funkcje do zarządzania TikTokiem, załóż darmowe konto testowe w NapoleonCat.