Główne obszary działania to media relations, influencer marketing, obsługa mediów społecznościowych oraz produkcja contentu foto i wideo. Agencja zajmować się będzie również organizacją eventów oraz wydarzeń specjalnych.
Na czele Win-Win Communication stoją – Agnieszka Szostek związana z branżą PR od ponad 17 lat oraz Izabela Żyndul-Jamka, ekspert od media relations i komunikacji brandowej.
Zobacz również
Oferujemy klientom działania, które realnie będą wspierać ich wizerunek. Win-Win Communication zapewnia kompleksową obsługę, której podstawą jest dogłębna analiza branży oraz grupy docelowej, na podstawie której powstaje strategia, która pozwoli na realizację założonych celów biznesowych klienta – mówi współzałożycielka agencji Izabela Żyndul-Jamka.
Nazwa naszej agencji wzięła się z efektu proponowanych przez nas strategii, dzięki właściwej komunikacji nasi klienci docierają z właściwym przekazem do odpowiedniej grupy docelowej – a ta ma szansę poznać markę klienta i jego produkty. W ten sposób osiągamy sytuację win-win. Wszystkie strony są wygrane. Naszym zdaniem o to właśnie chodzi w skutecznej komunikacji – dodaje Agnieszka Szostek.
Agnieszka Szostek jest związana z branżą PR od 17 lat. Przez ten czas zdobywała doświadczenie, tworząc i realizując strategie i projekty o różnorodnej tematyce: od tych unijnych (PARP) przez parentingowe (Fisher-Price, Barbie), korporacyjne (3M Poland), beauty (Carex, Luksja), modowe, motoryzacyjne, spożywcze (DayUp) aż po HoReCa (San Pellegrino). Zajmowała się również prowadzeniem komunikacji wewnętrznej klientów, organizacją eventów, pracą z influencerami i celebrytami. Pracując dla międzynarodowych koncernów, realizowała również działania 360 – dbając o spójność komunikacji wszystkich działań marketingowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Izabela Żyndul-Jamka od 5 lat realizuje działania z zakresu public relations oraz influencer marketingu, dbając o spójną komunikację marek. Odpowiedzialna była również za tworzenie strategii public relations oraz tworzenie contentu na kanały social mediowe klientów. Doświadczenie zdobywała podczas współpracy z klientami z segmentu FMCG (Super Krówka, Inna Bajka, Rodowita) oraz z międzynarodowymi brandami z segmentu beauty (Il Salone Milano, Dermena, Samarite), lifestyle (CEWE, Oeparol) czy parenting (Canpol babies, LOVI).
Słuchaj podcastu NowyMarketing