Do 15 kwietnia można wypełnić kwestionariusz Global DEI Census – globalnego badania pracowników reklamy i marketingu. Polska, z inicjatywy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, bierze udział w badaniu po raz pierwszy, jako 1 z 34 rynków na całym świecie! Potrzebujemy jeszcze kilkuset wypełnionych kwestionariuszy.
„Obecnie jesteśmy na pierwszym miejscu w Europie i drugim na świecie, jeśli chodzi o frekwencję. Duża liczba oddanych głosów pozwoli przygotować adekwatną diagnozę polskiego rynku na tle świata. Do tego potrzebujmy jeszcze kilkuset osób, które wypełnią ANONIMOWO kwestionariusz” – mówi Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR: „Jest to niezwykle ważne, ponieważ wyniki badania posłużą napisaniu rekomendacji dla branży w obszarze różnorodności, równości i inkluzywności. Przyczyńmy się do pozytywnych zmian w branży” – apeluje Paweł Tyszkiewicz.
Zobacz również
Kwestionariusz mogą anonimowo wypełnić wszyscy pracownicy branży: pracujący w działach marketingu jak i w agencjach kreatywnych, PR, mediowych, social, influencer, eventowych czy w domach produkcyjnych, a także freelancerzy. A zajmuje to ok 15 minut.
Link do kwestionariusza Global Census DEI:
www.wfanet.org/census
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
https://kantarinsights.fra1.qualtrics.com/jfe/form/SV_9X0FSXF8QpKwXDo
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Link do grafik (posty, bannery do wykorzystania) o badaniu Global DEI Census: