Do 15 kwietnia trwa Global DEI Census – badanie różnorodności pracowników reklamy ii marketingu na całym świecie

O autorze
1 min czytania 2023-04-12

Do 15 kwietnia można wypełnić kwestionariusz Global DEI Census – globalnego badania pracowników reklamy i marketingu. Polska, z inicjatywy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, bierze udział w badaniu po raz pierwszy, jako 1 z 34 rynków na całym świecie! Potrzebujemy jeszcze kilkuset wypełnionych kwestionariuszy.  

„Obecnie jesteśmy na pierwszym miejscu w Europie i drugim na świecie, jeśli chodzi o frekwencję. Duża liczba oddanych głosów pozwoli przygotować adekwatną diagnozę polskiego rynku na tle świata. Do tego potrzebujmy jeszcze kilkuset osób, które wypełnią ANONIMOWO kwestionariusz” – mówi Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR: „Jest to niezwykle ważne, ponieważ wyniki badania posłużą napisaniu rekomendacji dla branży w obszarze różnorodności, równości i inkluzywności. Przyczyńmy się do pozytywnych zmian w branży” – apeluje Paweł Tyszkiewicz.   

Kwestionariusz mogą anonimowo wypełnić wszyscy pracownicy branży: pracujący w działach marketingu jak i w agencjach kreatywnych, PR, mediowych, social, influencer, eventowych czy w domach produkcyjnych, a także freelancerzy. A zajmuje to ok 15 minut.   

Link do kwestionariusza Global Census DEI:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

www.wfanet.org/census  

https://kantarinsights.fra1.qualtrics.com/jfe/form/SV_9X0FSXF8QpKwXDo 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Link do grafik (posty, bannery do wykorzystania) o badaniu Global DEI Census:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

https://preview.adpiler.com/6RASD7SWOP?ad=3260807