Komitet Effie Awards Poland 2023 to 18 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Całościowe spojrzenie na marketing i biznes, konsumentów, nowe narzędzia i kanały komunikacyjne oraz zmiany społeczne co roku jest zadaniem Komitetu. W tym roku Komitet szczególną uwagę poświęcił zagadnieniom i kategoriom ESG.
Skład Komitetu:
Zobacz również
- Dariusz Andrian, CEO VMLY&R
- Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services Grupa Maspex
- Edyta Frąckowiak, COO, Co-Founder numbers & intuition
- Hanna Jackowska, General Manager Leo Burnett
- Michał Jasiński, Managing Director UM
- Paweł Kastory, CEO DDB Warszawa
- Michał Kociankowski, Managing Partner Synergion
- Magda Kosińska, Marketing Director CEE Philips Domestic Appliances
- Jakub Kossut, Niezależny Ekspert
- Magdalena Kozanowska, Vice President, COO & Partner 180heartbeats + Jung v Matt
- Krzysztof Mocek, CEO dentsu Creative Polska & CEE
- Andrzej Mytych, Business & Marketing Advisor
- Barbara Pasterczyk, CMO ING Bank Śląski
- Anna Podskarbi, Niezależna Ekspertka
- Marcin Samek, Chief Innovation Officer McCANN Poland
- Michał Rutkowski, Dyrektor Zarządzający K2 Create
- Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry
- Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media
Komitet redefiniuje kategorie produktów i usług, uaktualnia i porządkuje katalog kategorii specjalnych, pracuje nad zmianami w formularzach zgłoszeniowych, udoskonaleniem procesu zgłaszania, procedurą pisania feedbacków przez jury, a także wyborem jury konkursu.
– Effie Poland podąża za światowymi trendami i przekłada je na realia konkursowe, ale często je również wyprzedza. To Polska jest pierwszym rynkiem, który w 2022 zaprosił marketerów do udziału i prac w Komitecie Organizacyjnym konkursu. To polskie Effie już w zeszłym roku otworzyło kategorię ESG. Jestem przekonana, że zgłoszone kampanie będą oceniane w oparciu o najlepszą wiedzę i praktyki – osoby zgłoszone do jury, to crème de la crème osób pracujących nad markami – komentuje Anna Zimecka, dyrektor projektów SAR.
Ważne terminy:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Szkolenia dla zgłaszających Effie in Practice:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- 20.04.2023 – Kategorie i zasady zgłaszania
- 27.04.2023 – Jak nie zmarnować szansy na Effie?
Terminy zgłoszeń:
- I termin: do 19.05.2023
- II termin: do 14.06.2023
- III termin: do 30.06.2023
Gala: 7.11.2023