Generatywna sztuczna inteligencja – jej moc i potencjał w marketingu. IAA POWER PODCAST z prof. Aleksandrą Przegalińską

To już fakt: sztuczna inteligencja zmienia nasze życie i oblicze biznesu. Jak nie pozostać w tyle? Jakie szanse i zagrożenia niesie? Do czego wykorzystywać Chat GPT w obszarze marketingu? I jaki będzie ciąg dalszy „technologicznego wyścigu zbrojeń”?
O autorze
1 min czytania 2023-04-20

O tym wszystkim dowiedzieć się można z najnowszego odcinka IAA POWER PODCAST z udziałem Aleksandry Przegalińskiej, profesorki i prorektorki Akademii Leona Koźmińskiego, badaczki Harvard University.

– Sztuczna inteligencja to potężna technologia, inna niż wszystko to, co znaliśmy do tej pory. To dla nas wszystkich fundamentalna zmiana, porównywalna nawet do wprowadzenia Internetu. Kluczową kwestią będzie, jak zmianę tę skonsumują różne zawody – podkreśla prof. Aleksandra Przegalińska.

– Próbujmy, promptujmy i się nie bójmy – podsumował dyskusję Adrian Roman, Blink Market Lead – Poland, EssenceMediacom, uczestnik programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds, który poprowadził podcast.

Po inspiracje i ekspercką dawkę wiedzy z obszaru sztucznej inteligencji, zapraszamy do wysłuchania podcastu, dostępnego na:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

IAA POWER PODCASTS to nowy format branżowej dyskusji, proponowany przez IAA Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS NowyMarketing Podcast: Maciek Nowicki: Przez AI agencje marketingowe stracą w dużym stopniu rację bytu

Jak sztuczna inteligencja wpłynie na dzisiejsze agencje reklamowe? Czy faktycznie większość z nich zniknie z rynku za 10 lat? Czy AI może być równie kreatywna i czy marki same będą sobie tworzyć swój content? O tym wszystkim rozmawiamy z Maćkiem Nowickim, dyrektorem kreatywnym w All Things AI.