O tym wszystkim dowiedzieć się można z najnowszego odcinka IAA POWER PODCAST z udziałem Aleksandry Przegalińskiej, profesorki i prorektorki Akademii Leona Koźmińskiego, badaczki Harvard University.
– Sztuczna inteligencja to potężna technologia, inna niż wszystko to, co znaliśmy do tej pory. To dla nas wszystkich fundamentalna zmiana, porównywalna nawet do wprowadzenia Internetu. Kluczową kwestią będzie, jak zmianę tę skonsumują różne zawody – podkreśla prof. Aleksandra Przegalińska.
Zobacz również
– Próbujmy, promptujmy i się nie bójmy – podsumował dyskusję Adrian Roman, Blink Market Lead – Poland, EssenceMediacom, uczestnik programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds, który poprowadził podcast.
Po inspiracje i ekspercką dawkę wiedzy z obszaru sztucznej inteligencji, zapraszamy do wysłuchania podcastu, dostępnego na:
-
Spotify: https://open.spotify.com/episode/7gcPIDOB0rrVpZ80svyuAn?si=5dvTHYkaQQWMO9DyLkwP-Q&%3Bnd=1&nd=1
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
-
YouTube:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
IAA POWER PODCASTS to nowy format branżowej dyskusji, proponowany przez IAA Polska.
PS NowyMarketing Podcast: Maciek Nowicki: Przez AI agencje marketingowe stracą w dużym stopniu rację bytu
Jak sztuczna inteligencja wpłynie na dzisiejsze agencje reklamowe? Czy faktycznie większość z nich zniknie z rynku za 10 lat? Czy AI może być równie kreatywna i czy marki same będą sobie tworzyć swój content? O tym wszystkim rozmawiamy z Maćkiem Nowickim, dyrektorem kreatywnym w All Things AI.