fot. Tag Heuer
Akrobacje, szybkie samochody, adrenalina i dawka dobrego humoru to wszystko, co można zobaczyć w najnowszej kampanii Tag Heuer, która promuje zegarek Carrera. Film promocyjny trwa ponad 5 minut i przypomina dzieło rodem z Hollywood.
Zobacz również
– Tag Heuer Carrera to jedna z najbardziej kultowych kolekcji, nie tylko dla Tag Heuer, ale w całym świecie zegarmistrzowskim. Został zaprojektowany przez samego Jacka Heuera w 1963 roku i zainspirowany Carrera Panamericana, bardzo niebezpiecznym wyścigiem drogowym w Meksyku. Nosili je niektórzy z największych kierowców w historii. Chcieliśmy więc uczcić jego 60-lecie czymś naprawdę wyjątkowym – powiedział George Ciz, dyrektor ds. marketingu w Tag Heuer.
Krótki film promocyjny jest dziełem australijskiego reżysera Nasha Edgertona oraz Davida Leitcha, znanego m.in z filmu „Deadpool 2”. Agencją odpowiedzialną za reklamę jest z kolei DDB Paris.
– Zdecydowaliśmy się na zupełnie inny ton wypowiedzi w tej reklamie, ponieważ Tag Heuer zawsze był przełomową marką, która ma odwagę robić rzeczy inaczej. Chcieliśmy oddać hołd temu duchowi, tworząc komunikację tak odważną jak Carrera, wykraczającą poza reklamę i tradycyjne tropy zegarmistrzowskie – komentuje członek agencji DDB Paris, Alexander Kalchev.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampanię będzie można oglądać przez cały rok w outdoorze, mediach drukowanych, mediach społecznościowych. Przygotowano także dodatkowe treści, w tym wpadki i memy pochodzące zza kulis powstawania spotu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Justyna Adamczyk (SEC Newgate CEE): Hasło „luksus umiera ostatni” nigdy nie było bardziej prawdziwe
Czy rynek dóbr luksusowych rzeczywiście przeżywa ciężkie chwile? Jak najlepiej promować produkty premium? Czym jest „efekt szminki”? Rozmawiamy z Justyną Adamczyk, managing parter SEC Newgate CEE, która doradza firmom z sektora premium.
PS 2 Sylvain Dolla (Tissot): Zawsze będziemy dążyć do tworzenia zegarków dla wszystkich
Dlaczego Tissot wypuścił zegarek inspirowany modelem z lat 70.? Czy szwajcarska marka chce iść z duchem czasu, czy raczej coraz bardziej będzie podkreślać ponadczasowość klasyki? Jakie są kluczowe rynki dla tego producenta zegarków? Na te i Inne pytania odpowiada nam Sylvain Dolla, CEO w Tissot.