Zakres prac obejmował działania UX, w tym opracowanie makiet low-fidelity pomagających określić zawartość serwisu oraz hierarchię informacji. Zadaniem agencji był również projekt UI wszystkich podstron serwisu, przygotowanych zgodnie z zasadami komunikacji wizualnej marki HASCO-LEK. W celu usprawnienia pracy projektantów i developerów stworzony został także kompleksowy zestaw komponentów potrzebnych do wdrożenia (design kit).
– Doświadczenie i inicjatywa w działaniu, jaką przejawiał zespół Hand Made pozwoliły na zaprojektowanie strony odpowiadającej potrzebom HASCO-LEK. Nowy serwis będzie ważną platformą kontaktu z otoczeniem biznesowym oraz konsumentami poszukującymi informacji o naszych produktach – mówi Joanna Piskorska, dyrektor pionu marketingu i zarządzania rynkiem PPF Hasco-Lek S.A.
Zobacz również
Agencja Hand Made posiada wewnętrzne studio digitalowe, dzięki któremu wspiera marki w obszarze UX/UI, kompleksowo projektując produkty i usługi cyfrowe, takie jak strony i serwisy internetowe, serwisy korporacyjne, landing page czy aplikacje.