Tyskie i Kanał Sportowy stworzyły nowe piwo

Sport Lager – limitowane piwo uwarzone wspólnie przez markę Tyskie i Kanał Sportowy trafiło do sieci sklepów Żabka. Jest to pierwsza kolaboracja w kategorii piwnej, która promuje ideę „Jesteśmy na TY”.
O autorze
1 min czytania 2023-04-26

Kolaboracja Tyskiego z Kanałem Sportowym jest efektem wcześniejszych działań, ponieważ marki współpracują ze sobą od dwóch lat, m.in. przy programie HejtPark – Jesteśmy na TY i bieżących inicjatywach takich jak wyjazdowe odcinki z publicznością na żywo. Sport Lager jest limitowaną nowością w portfolio marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej, a także w całej kategorii piwnej. Powstał we współpracy z twórcami Kanału Sportowego i na bazie preferencji fanów Kanału Sportowego. 

O premierze Sport Lagera poinformowali założyciele Kanału Sportowego: Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Smokowski, Krzysztof Stanowski i jego pomysłodawcy podczas transmisji programu „Zebranie Zarządu – Hejt Park”. 

Sport Lager na T 

Sport Lager jest fizyczną manifestacją idei marki Tyskie, która łączy mimo różnic. Wspólne piwo dla fanów sportu to zwieńczenie współpracy pomysłodawców Kanału Sportowego, czyli oryginalnego połączenia różnorodnych stylów i osobowości, a także ukoronowanie naszej relacji z Kanałem Sportowym. Nowe piwo to siła bycia na TY zamknięta w jednej puszce – mówi Wojciech Szerszeń, junior brand manager Tyskie.  

Limitowany Sport Lager w chmielowym charakterze i wyważonej ilości alkoholu 4.6% jest dostępny w sieci sklepów Żabka w całej Polsce. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Głównym nośnikiem kampanii reklamowej są spoty wideo 6 i 15 sekundowe, działania digital i non standard stworzone przez wiodącą agencję marki – Hutę 19 im. Joachima Fersengelda. Za produkcję spotów odpowiada Moon Films, postprodukcję Lunapark, udźwiękowienie Juice, reżyseria: Tadeusz Śliwa. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Zenith należąca do Publicis Groupe. Design opakowań – BNA.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się