Współpraca Costa Coffee i Ptasie Mleczko® bazuje na wspólnej wymianie doświadczeń, kompetencjach i wzajemnym wsparciu, które zaowocowały stworzeniem produktów trafiających w potrzeby nawet najbardziej wymagających smakoszy. Dzięki połączeniu aromatycznej kawy Costa Coffee i lekkiej, słodkiej pianki Ptasie Mleczko® powstał duet idealny, który dostarcza zupełnie nowych wrażeń smakowych.
– Myśląc o idealnym smaku na lato, czuliśmy, że nie ma lepszego połączenia niż duet w postaci kawy Costa Coffee i kultowej pianki Ptasie Mleczko® – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director w Costa Coffee. Produkty, które udało nam się stworzyć w limitowanej edycji są efektem wielomiesięcznych przygotowań, testowania receptur i zaangażowania całego zespołu w wypracowanie idealnego smaku. Bez wahania mogę stwierdzić, że wprowadzając napoje i pianki sygnowane logotypami Costa Coffee i Ptasie Mleczko® potwierdziliśmy tezę – przyjemniej razem – dodaje Bobrukiewicz.
Zobacz również
Kampania Costa Coffee i Ptasie Mleczko® startuje 10 maja i obejmie: punkty sprzedaży – kawiarnie w całej Polsce, aktywności w mediach społecznościowych, w tym współpracę z gwiazdorskim duetem Joanną Koroniewską i Maciejem Dowborem, oraz działania z influencerami, a także kampanię display. Aktywacja wzmocniona będzie również komunikacją OOH w wybranych centrach handlowych. A całość działań komunikacyjnych wsparta będzie w obszarze media relations. Dodatkowo od 20 maja w wybranych kawiarniach powstaną strefy Costa Coffee x Ptasie Mleczko®, których ściany udekorowane zostaną specjalnie przygotowanymi ekspozycjami.
– Współpraca dwóch silnych marek to praca oparta na przenikaniu kompetencji, wymianie doświadczeń i synergicznych działaniach wielu podmiotów. Nie udałoby się tego osiągnąć bez pełnego zaangażowania zarówno po stronie obu brandów, jak i pracy agencji, które od początku działały w myśl idei: Przyjemniej razem. Dzięki tej unikatowej synergii efekty naszej kampanii widoczne są w tak wielu miejscach – mówi Jakub Łagoda, Junior Brand Manager Ptasie Mleczko®.
Hasło kampanii i główny KV wypracowany został przez agencję GoldenSubmarine, która wraz z agencją HighFrequency odpowiedzialna jest za realizację kampanii w mediach społecznościowych, a zakup mediów powierzony został agencjom – EssenceMediacom i Zenith. Działania z obszaru media relations zrealizowane zostały przez agencje Hit the Spot i Walk PR. Współpraca z influencerami to także zadanie agencji HighFrequency wraz z LiquidThread.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach współpracy w kawiarniach Costa Coffee dostępne są dwa smaki napojów. Caffè Frappé, czyli mrożona kawa na bazie espresso z dodatkiem pianek Ptasie Mleczko®, zwieńczona bitą śmietaną. Kawa w tym wariancie zaskakuje delikatnym i jedynym w swoim rodzaju smakiem. Alternatywą dla kawy jest napój Słony Karmel Shake. To słodycz, która przełamana została słonym karmelem w postaci mrożonego shake’a na bazie pianki Ptasie Mleczko®.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pianki Ptasie Mleczko®, inspirowane napojami Costa Coffee, również dostępne są w dwóch smakach: pianki Ptasie Mleczko® Caffè Frappé, które zawierają kawę, przyrządzoną na bazie autorskiej mieszanki Signature Blend oraz Ptasie Mleczko® Słony Karmel Shake o smaku oryginalnego napoju Costa Coffee ze słonym karmelem w roli głównej. Oba smaki pianek można nabyć także w kawiarniach Costa Coffee.
PS Anna Garmada (Slodkie): Słodycze są wyjątkowo wdzięcznymi gadżetami, ponieważ pobudzają zmysły
Jakie korzyści przynoszą firmom słodkie gadżety? Czy firma Slodkie produkuje też okazjonalne słodycze? Czy producenci czekolady muszą nadążać za zmieniającymi się trendami? O brandowanych produktach z czekolady rozmawiamy z Anną Garmadą, CEO w firmie Slodkie.