ANIA KRUK nie chce pokazywać w swoich kampaniach tylko produktu, ale przede wszystkim przekazuje ważną ideę, która może zmienić postrzeganie społeczeństwa na z pozoru zwykłą codzienność i sprawy, które dotyczą nas wszystkich. Jest blisko swoich obserwatorów, dając im bezpieczną przestrzeń, w której mogą czuć się sobą. Nie dla każdego Dzień Mamy i macierzyństwo są tematami komfortowymi, dlatego marka, tak jak w zeszłym roku, dała możliwość wyciszenia komunikacji newsletterowej na czas trwania kampanii.
Różnorodność i autentyczność to słowa klucze w komunikacji ANIA KRUK. Nie mogło ich zabraknąć i tym razem. HEART-TO-HEART jest historią 5 różnych bohaterek, które przedstawiają swoją perspektywę macierzyństwa – samodzielne wychowywanie dzieci po stracie bliskiej osoby, spełnione marzenie dzięki metodzie in vitro, tworzenie adopcyjnej rodziny oraz bycie mamami w związku homoseksualnym. Choć części tej opowieści są różne, to tworzą one spójną całość i udowadniają, że każda kobieta zmaga się ze swoimi problemami, ma prawo do wyczerpania, bezsilności i łez. W tych momentach często dopada ją osamotnienie, a ANIA KRUK podkreśla, jak ważna jest empatia ze strony drugiego człowieka. Dzięki fundacji SIEPOMAGA.PL zostaną przekazane fundusze oraz bransoletki z perłą dla samodzielnych mam, które potrzebują wsparcia.
Zobacz również
– Nasza zeszłoroczna kampania REBORN była ważnym wstępem do tematu macierzyństwa. To inna wizja, decyzje, doświadczenia, a w ANIA KRUK wspieramy każdą kobietę, która jest mamą, planuje, nie chce lub nie może mieć dzieci. Tworząc markę, kierowałam się tym, że jesteśmy przyjaciółką, która nie tylko kojarzy się z drobnymi gestami, ale przede wszystkim jest blisko i słucha. Sama jestem mamą i wiem, że kobiety zmagają się z różnymi decyzjami w życiu, są rozdarte między pracą a macierzyństwem, a także, że społeczeństwo narzuca pewne schematy, z którymi ciężko walczyć. Brakuje im tego ramienia, na którym mogą oprzeć zmęczoną głowę, dlatego chcemy mówić głośno o ich potrzebach – mówi Ania Kruk, CEO & co-founder
– Kampania HEART-TO-HEART jest kontynuacją, jednak teraz skupiamy się bardziej na relacjach i drodze, jaką pokonały kobiety, by zostać mamami. Są dla nas cichymi bohaterkami, które inspirują każdego dnia, bo codziennie radzą sobie z trudną rzeczywistością. Pokazujemy, że nie powinno się oceniać i przypisywać jednej etykiety do macierzyństwa. Zamiast tego niech pojawi się empatia, zrozumienie oraz wsparcie. Bo mamy – te najsilniejsze kobiety, jakie znamy, też mają chwile, kiedy nie mogą powstrzymać łez i czują się osamotnione – mówi Martyna Olszak-Bachora, head of creative department & PR.
HEART-TO-HEART to siła, którą ANIA KRUK chce przekazać wszystkim kobietom, by nigdy nie czuły się samotne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
creative director: Martyna Olszak-Bachora // ANIA KRUK
produkcja: Kamila Głębowska // ANIA KRUK
foto: Klaudia Kocielska // ANIA KRUK
wideo: Michał Bachora // Easy Tigers
bohaterki kampanii: Alena i Klaudia Szyszka, Karolina Klimowicz, Paulina Jagieła-Śliwińska, Paulina Kania
stylistka: Weronika Judkowiak
scenografia: Paulina Ramlau
makijaż: Paulina Frątczak
Słuchaj podcastu NowyMarketing