Zapraszamy do wysłuchania i wzięcia aktywnego udziału w rozmowie podczas dwóch prelekcji, które dla was przygotowaliśmy. Pierwsza dawka wiedzy będzie dotyczyła tego jak zgodnie z prawem czerpać z contentu udostępnianego w social mediach. Druga prelekcja rozwinie pokłady waszej kreatywności.
Webinar odbywa się online. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj się na stronie wydarzenia.
Zobacz również
W majowej edycji wystąpią:
- Magdalena Korol – adwokatka i wspólniczka w Kancelarii Creativa Legal, Prezeska fundacji Creativa Education, od 10 lat pomagam branży kreatywnej działać efektywnie i legalnie. Specjalizuje się w obsłudze agencji marketingowych i działów marketingu, startupów, branży fashion & design oraz przedsiębiorstw z kapitałem włoskim działających w Polsce. Zajmuje się kwestiami związanymi m.in. z ochroną marki, prawami autorskimi, wizerunkiem, dobrami osobistymi, znakami towarowymi, czynami nieuczciwej konkurencji, prawem reklamy i social mediów.
- Karolina Kociołek, z Socjomanii – praktyk z zakresu marketingu w mediach społecznościowych, trenerka, entuzjastka digitalu i nowych technologii, certyfikowana trenerka Digital Marketing Institute. Prowadzi także zajęcia na z digital marketingu na studiach podyplomowych na Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie i Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu.
Agenda
Prelekcja I, godz. 15:05
Magdalena Korol – adwokatka i wspólniczka w Kancelarii Creativa Legal
Temat: Udostępnianie contentu w social mediach – jak zrobić to legalnie?
Z prezentacji dowiecie się:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Jak zgodnie z prawem udostępniać treści w social mediach (FB/Instagram/Linkedin), ze szczególnym uwzględnieniem wizerunku i praw autorskich.
- Zostaną omówione najczęściej popełniane błędy i ich konsekwencje prawne
- A także zobaczycie jak udostępniać content bez narażania się na odpowiedzialność prawną.
Prelekcja II, godz. 15:45
Karolina Kociołek, social media lead w Socjomanii
Temat: Jak wykorzystać design thinking w pracy social media managera?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z prelekcji dowiecie się:
- Czym jest design thinking,
- Jak uniknąć rutyny i skąd brać kreatywne pomysły na posty,
- Jak wykorzystać design thinking w planowaniu komunikacji w mediach społecznościowych?
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie dimaq.pl/dimaq-voice-online.
Wystąp na DIMAQ Voice! Szukamy osób, które chcą dzielić się e-marketingową wiedzą!
Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DIMAQ Voice. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!
Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
Aby wystąpić DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.
Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
Patronat nad wydarzeniem objęli: NowyMarketing, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, sprawny.marketing, Siła Nauki, Samodzielny Przedsiębiorca, Teoria Biznesu.
Partner Technologiczny: LiveWebinar