Ostatnio związana z Shares, gdzie odpowiadała za komunikację i launch aplikacji w regionie CEE, wcześniej m.in. była rzeczniczką Aion Banku. Marta specjalizuje się w finansach, fintechach i technologiach.
Jest związana z branżą PR od blisko 15 lat. Doświadczenie zdobywała w pracy dla polskich i zagranicznych firm takich jak Citi Handlowy, Carlsberg Group, Tpay czy Novartis. Od lat zajmuje się również strategicznym doradztwem w obszarze PR-u dla spółek technologicznych i fintechów. Jest również wykładowcą na nowopowstałym kierunku Fintech na Akademii Leona Koźmińskiego. Absolwentka kierunku Business Communication na Clark University.
Zobacz również
PS Superprzedsiębiorcy pokonują złe koszty w nowej reklamie Nest Banku
Ruszyła kampania reklamowa Nest Banku. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacyjnej, w której Nest Bank pomaga superprzedsiębiorcom w walce ze złymi kosztami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]