Superprzedsiębiorcy pokonują złe koszty w nowej reklamie Nest Banku

Ruszyła kampania reklamowa Nest Banku. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacyjnej, w której Nest Bank pomaga superprzedsiębiorcom w walce ze złymi kosztami.
O autorze
1 min czytania 2023-03-07

– Kampania pod hasłem „Siła Przedsiębiorców” przedstawia polskich przedsiębiorców jako superbohaterów. To wyraz uznania dla ich pracowitości i pomysłowości, dzięki której generują 50% polskiego PKB. – Naszym celem jest repozycjonowanie marki jako banku dla przedsiębiorców. To w nich widzimy współczesnych bohaterów polskiej gospodarki – mówi Bartosz Dziendziel, dyrektor marketingu Nest Banku.

W spocie obserwujemy walkę przedsiębiorcy z niespodziewanymi przeciwnikami: płatnym kontem, płatną kartą i płatnym przelewem. Na szczęście bohater ma w swoim arsenale Nest Bank – supermoc w biznesie, która pozwala mu zwalczyć niepotrzebne koszty bezwarunkowo i na stałe.

Przedsiębiorcy to prawdziwi twardziele i twardzielki, którzy walczą ze złymi przepisami, bezlitosnymi urzędami i podatkami. Stąd pomysł, żeby narrację prowadzić w stylu popularnych serii o superbohaterach – dodaje Bartosz Dziendziel.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot utrzymany jest w konwencji dynamicznych animacji 2D i 3D. Wyrazista kolorystyka całości nawiązuje do identyfikacji wizualnej Nest Banku zaprezentowanej w ubiegłym roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Zależało nam na stworzeniu mocnej stylistyki, która będzie jednoznacznie kojarzona z Nestem, a jednocześnie nie będzie przypominała nudnej i wtórnej komunikacji bankowej – mówi Bartosz Dziendziel.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za kreację spotu odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda, za produkcję – studio ORKA. Reklamy będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Pojawią się również w internecie, w tym w serwisach VOD i YouTube.