Hotele Golden Tulip zaprojektowano z myślą o tym, by każda godzina upływała w nich pod znakiem dobrej zabawy. W Polsce marka zdobywa coraz większą rozpoznawalność i zaskarbia sobie sympatie gości już w siedmiu destynacjach, atrakcyjnych zarówno z punktu widzenia klientów biznesowych, jak i turystów planujących urlop w topowych miejscowościach wypoczynkowych. Doświadczenie Golden Tulip czeka na gości nad morzem w Gdańsku i Międzyzdrojach, w trzech obiektach w Krakowie oraz dwóch w Warszawie. Wizytówką marki i jej zupełnie nowego pomysłu na jakość premium w branży hospitality jest otwarty niedawno po gruntownej renowacji Golden Tulip Warsaw Centre, zlokalizowany wraz z przestrzenią kulinarno-rozrywkową The Complex w multibrandowym obiekcie Louvre Hotels Group przy ulicy Towarowej 2 w stolicy. Hotel oferuje 143 pokoje stworzone dla twórczej pracy i błogiego wypoczynku, kreatywne centrum konferencyjne i strefę coworkingową oraz pełne słońca przestrzenie publiczne, w których kwitną pozytywne relacje międzyludzkie. W The Complex na gości czekają zaś dwa koncepty restauracyjne oraz koktajlbar Patio Mixology, gdzie dobrze miksują się smaki, ludzie i doświadczenia, a dobra zabawa jest zawsze w programie.
Zobacz również
Flagowy obiekt Golden Tulip w Polsce jest scenerią dla „Hotelowych historii”, pięcioodcinkowej serii przedstawiającej perypetie człowieka biznesu, który podczas wizyty w hotelu odkrywa, że dobra zabawa sprzyja dobrym interesom. Autorem skeczów jest popularny komik Wojciech Fiedorczuk, który wcieli się również w głównego bohatera serii. Premiera „Hotelowych historii” odbędzie się już 8 maja na profilu marki Golden Tulip na Facebooku. Kolejne odcinki będą ukazywały się do 17 czerwca, a całą kampanię zwieńczy stand up na żywo Wojciecha Fiedorczuka w koktajlbarze Patio Mixology, zaplanowany na 19 czerwca o godzinie 19:00.
– Projekt „Hotelowe historie” to okazja, by w kreatywny sposób zaangażować społeczność skupioną wokół marki Golden Tulip, a także przybliżyć jej charakter nowym odbiorcom. Zapraszamy do śledzenia naszych kanałów w mediach społecznościowych i oglądania premier kolejnych odcinków serii. Wkrótce otworzymy także rezerwacje na finałowy występ Wojciecha Fiedorczuka na scenie w Patio Mixology – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
PS Live my lifestyle: Louvre Hotels Group kontynuuje działania skierowane do osób niepełnosprawnych
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Grupa Louvre Hotels zaprosiła do współpracy Fundację Polska bez barier, chcąc zapewnić pełną dostępność swoich przestrzeni hotelowych osobom z niepełnosprawnościami. Akcja Live my lifestyle skierowana była do wszystkich gości odwiedzających hotele marek Louvre Hotels Group.
Słuchaj podcastu NowyMarketing