GetResponse wprowadza na rynek nowe narzędzie – kreator emaili AI. Napędzany zaawansowaną technologią GPT Open AI, kreator ma na celu skrócenie czasu pracy nad newsletterami i poprawę efektywności komunikacji emailowej.
– Jesteśmy przekonani, że nasz kreator emaili AI jest rozwiązaniem, którego zarówno marketerzy w dużych firmach, jak i marketerzy SMB oraz właściciele małych firm potrzebowali od dawna – mówi Przemysław Pipiora, lead product manager w GetResponse.
Zobacz również
Pierwsze testy z udziałem klientów potwierdziły skuteczność nowego narzędzia. Zyskany czas można teraz przeznaczyć na bardziej efektywne wykorzystanie kanału jakim jest email.
– W firmach brakuje zasobów na tworzenie i optymalizację emaili, a sami marketerzy często nie mają na to czasu, co oznacza, że nie wykorzystują w pełni tego kluczowego kanału komunikacji. Nasze beta testy z udziałem klientów wykazały, że przygotowanie newslettera stało się 6 razy szybsze, skracając średni czas tworzenia z 19 minut do niecałych 3 minut. To doskonałe narzędzie dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z email marketingiem – dodaje Pipiora.
Rozwój kreatora emaili AI jest częścią strategii GetResponse skierowanej na dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, które pomagają firmom w skutecznym dotarciu do swoich klientów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Nowe narzędzia od Google’a będą umożliwiały rozpoznawanie obrazów generowanych przez AI
Nowe funkcje wyszukiwania mają pomóc w walce z dezinformacją. Dzięki nim możliwe będzie rozpoznanie i oznaczenie obrazów stworzonych przez sztuczną inteligencję. Narzędzia pojawią się jeszcze w tym roku.
PS2 UE przyjęło projekt „etycznego rozwoju” AI
W czwartek, 11 maja br., europarlamentarzyści przyjęli projekt „etycznego rozwoju” sztucznej inteligencji. Posłowie chcieliby, aby dzięki regulacji systemy sztucznej inteligencji były nadzorowane przez ludzi i spełniały takie czynniki jak, m.in. bezpieczeństwo, przejrzystość, identyfikowalność, brak dyskryminacji czy przyjazność dla środowiska.