Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Nowe narzędzia od Google’a będą umożliwiały rozpoznawanie obrazów generowanych przez AI

Nowe narzędzia od Google’a będą umożliwiały rozpoznawanie obrazów generowanych przez AI
Nowe funkcje wyszukiwania mają pomóc w walce z dezinformacją. Dzięki nim możliwe będzie rozpoznanie i oznaczenie obrazów stworzonych przez sztuczną inteligencję. Narzędzia pojawią się jeszcze w tym roku.
O autorze
1 min czytania 2023-05-17

Agencja Bloomberg poinformowała, że jedna z nowych funkcji ma nazywać się „O tym obrazie” i dzięki niej użytkownicy będą w stanie znaleźć takie informacje jak np. dane dotyczące tego, kiedy obraz został zaindeksowany w Google, gdzie się pojawił oraz gdzie jeszcze znaleziono go w internecie. 

Google poinformowało również, że obrazy, które zostaną wygenerowane dzięki ich narzędziom AI, będą oznaczane w czytelny dla odbiorców sposób. Firma chce jednak, by oznakowane były wszystkie grafiki, które powstają przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, dlatego planuje podjęcie współpracy z Midjourney i Shutterstock.

Narzędzia do weryfikacji i uwierzytelniania 

Agencja podtrzymuje zdanie, że ustalenie tego, skąd pochodzą grafiki, które użytkownicy mogą znaleźć w wyszukiwarkach to nadal duży problem, w szczególności w dobie AI.

Bloomberg dodał, że nowe funkcje od Google nie są mocno zaawansowane technologicznie, jednak prace nad stworzeniem narzędzi weryfikujących prowadzi m.in. startup Truepic, którego działania są wspierane przez Microsoft.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Google prezentuje nowe możliwości AI. Zmiany obejmą chatbot Bard, Gmail i Google Maps

Podczas konferencji Google I/O przedstawiono kolejne sposoby wykorzystania sztucznej inteligencji, dzięki którym Google chce ulepszyć swoje produkty. Nowości dotyczą m.in. możliwości zadawania wyszukiwarce szczegółowych pytań, które do tej pory wymagały wpisywania więcej niż jednego zapytania.

PS 2 Google wprowadzi algorytm, który będzie tworzyć reklamy na podstawie dostarczonych materiałów

Google zamierza zlecać sztucznej inteligencji tworzenie reklam. Konkretnie będzie się tym zajmować specjalnie opracowany algorytm, który będzie przetwarzać obrazy, filmy i teksty dostarczane przez reklamodawców.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się