Shein otworzy 30 tymczasowych sklepów stacjonarnych w Europie

Shein otworzy 30 tymczasowych sklepów stacjonarnych w Europie
Gigant branży fast fashion otworzył w maju br. nowe biuro w Dublinie, które ma być strategicznym centrum administracyjnym. Następnie Shein ogłosiło, że w regionie EMEA powstanie 30 sklepów typu pop-up.
O autorze
1 min czytania 2023-05-18

Shein nadal świetnie radzi sobie na rynku sprzedaży, mimo tego, że firma była masowo krytykowana za kopiowanie projektów ubrań od innych producentów odzieży, niskiej jakości sprzedawanych produktów czy za złe warunki pracy, z którymi na co dzień spotykają się pracownicy. W zeszłym roku Shein zarobił 16 miliardów dolarów na sprzedaży.

Dokładne lokalizacje sklepów nie są jeszcze znane, ale jeden z największych sklepów internetowych podkreśla, że wejście na rynek europejski, północnoafrykański i arabski to jedna z najważniejszych części ich strategii na 2023 rok. W zeszłym roku Shein otworzyło pop-up store w Dublinie, który dziennie odwiedzało 4000 klientów.

– Cieszę się, że możemy otworzyć naszą siedzibę główną na region EMEA w Irlandii. Środowisko pro-biznesowe Irlandii i doskonały dostęp do talentów sprawiają, że jest to doskonałe centrum dla firm, w tym Shein, do zarządzania i rozwijania naszej działalności w regionie. Otwarcie naszego biura w Dublinie to ważny kamień milowy w rozwoju Shein w regionie EMEA, który jest jednym z naszych najważniejszych rynków. Cieszymy się, że będziemy mogli przyczynić się do rozwoju lokalnych gospodarek i wspierać lokalne społeczności – podał w komunikacie Leonard Lin, globalny szef ds. relacji rządowych w firmie Shein.

Shein wzmacnia już swoją obecność w regionie EMEA, m.in. poprzez otwieranie centrów dystrybucyjnych. W 2022 roku otworzyła trzy magazyny, które miały poprawić szybkość realizacji zamówień. Jeden z magazynów powstał pod Wrocławiem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto firma ogłosiła, że do końca roku zatrudni 30 osób na stanowiska z zakresu analizy danych, inżynierii bezpieczeństwa, zarządzania finansami i prawa.

PS Fast fashion – jak rozwija się szkodliwa moda i skąd sukces marki Shein?

Globalna produkcja odzieży nadal rośnie. Przyczynia się do tego branża fast fashion, w której liderem jest Shein. Skąd popularność ultraszybkiej mody i jak chiński gigant odzieżowy podbił serca pokolenia Z, wyczulonego na kwestie środowiskowe?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się