W oczekiwaniu na letnie muzyczne przygody, marka Jenny Fairy sięga po esencję klimatu y2k. W tym sezonie festiwalowy styl boho zastąpią najsilniejsze trendy rodem z lat 2000. Najnowsza kapsuła marki Jenny Fairy została stworzona z myślą o wszystkich miłośniczkach muzyki, mody i rockowego vibe’u.
Zainspirowana stylem modowych ikon sprzed dwóch dekad, marka Jenny Fairy przenosi trendy na pole festiwalowe, tworząc najgorętszą w tym sezonie kapsułę. Kolekcja FESTIVAL to inspirujący miks rockowych i motocyklowych klimatów, który idealnie wpisze się w odważne letnie stylizacje. Twarzą kampanii została piosenkarka i miłośniczka undergroundowych klimatów, Rosalie.
Zobacz również
W tym sezonie ulubiona marka influencerek stawia na charakterystyczne elementy. Stylowe kowbojki i wyraziste biker boots marki Jenny Fairy zostały wyposażone w ciężkie podeszwy, wprost stworzone na festiwalowe pole. Kapsułę dopełniają motocyklowe torebki uzupełnione o rockowe akcenty w postaci metalowych nap i sprzączek.
Przygotuj się na festiwalowe szaleństwo – tylko teraz wybrane produkty zakupisz z rabatem 20% (przy minimalnej wartości zakupu 119 PLN).
Produkty z kolekcji kapsułowej FESTIVAL marki Jenny Fairy dostępne są w salonach stacjonarnych CCC, w aplikacji mobilnej oraz na ccc.eu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Materiał reklamowy powstały na zlecenie CCC.