Nowa kampania promująca Arnigel od Boiron

W zeszłym tygodniu Boiron, francuski producent i dystrybutor produktów homeopatycznych, rozpoczął nową kampanię promującą jeden z najbardziej znanych produktów w swoim portfolio – Arnigel. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group).
O autorze
1 min czytania 2023-05-22

Arnigel to lek na siniaki, stłuczenia, urazy oraz bóle mięśni po wysiłku fizycznym, przeznaczony dla dorosłych i dzieci już od 1 roku życia. W czwartek 18 maja wystartowała kampania promująca ten produkt, która ma charakter świadomościowy i kładzie nacisk na przekazanie głównych benefitów marki. W celu zaangażowania użytkowników z grupy docelowej, w kampanii zostały wykorzystane digitalowe kanały mediowe – 30” spot video na YouTube, dodatkowo wspierana jest ona emisją display optymalizowaną pod generowanie ruchu na stronę.

Zaplanowane działania mediowe potrwają do końca czerwca. Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group), a materiały kreatywne przygotował klient. Za markę Arnigel w Boiron odpowiada Joanna Skoczeń, Junior Product Manager oraz Monika Herynowska, Dyrektor Działu Marketingu.

PS Odwrócenie ról w reklamie kremów eos

Firma eos wypuściła nową reklamę, w której podkreśla, że dzięki ich balsamom skóra jest tak miękka, że zazdroszczą jej nawet lisy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 2 Promocja kosmetyku czy energetyki wodorowej? Ta reklama udowadnia, że spot o ekologicznej energii może być stylowy

Brytyjska modelka, aktorka i orędowniczka działań na rzecz klimatu łączy siły z firmą Vattenfall, aby wprowadzić na rynek „Industrial Emissions Face Mist”. Mgiełka do twarzy to sposób na pokazanie wodoru – rozwiązania wspomagającego redukcję emisji gazów cieplarnianych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się