Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Stor9 rozbudowuje zespół Influencer Marketingu. Izabela Józwowicz z awansem, a dołączają Marcelina Woźniak i Karol Wojciechowski

O autorze
1 min czytania 2023-05-23

W zespole Influencer Marketingu agencji Stor9 awansowała Izabela Józwowicz, a także dołączyły dwie nowe osoby: Marcelina Woźniak (Head Of Influencer Marketing) i Karol Wojciechowski (Influencer Marketing Creative). Rozbudowanie zespołu związane jest z poszerzaniem obsługi klientów Stor9 oraz rozwojem działań w obszarze influencer marketingu. 

Izabela Józwowicz objęła stanowisko Influencer Marketing Managerki z początkiem kwietnia br. Do zespołu dołączyła w 2021 roku i od tego czasu jest odpowiedzialna za marki beauty i segment lifestyle. W ramach powierzonych działań, Józwowicz będzie kontynuowała pracę w obszarze współprac influencerskich dla Klientów agencji. 

Swoją zawodową przygodę rozpoczęła w 2017 roku, pracując w obszarze PR i marketingu dla klientów z branży nowych technologii, start up’ów i funduszy inwestycyjnych, a następnie skierowała swoją ścieżkę kariery pod działania z influencerami.

Powiększa się zespół Influencer Marketingu w agencji Stor9

Marcelina Woźniak – Head Of Influencer Marketing

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W Stor9 odpowiedzialna jest za zarządzanie stałym zespołem i dedykowanymi zespołami projektowymi, a także za współtworzenie strategii influencer marketingowych dla Klientów agencji. Woźniak raportuje bezpośrednio do Marka Myślickiego, który odpowiada za obszar influencer marketingu w Stor9.

Do Stor9 przeszła z Shopee, gdzie przejęła zarządzanie zespołem influencer marketingu. Odpowiadała m. in. za budżet i wyznaczanie strategii działu oraz realizację i analizę kluczowych wskaźników. Swoje 9-letnie doświadczenie zdobyła pracując w LifeTube, a także Gamellon, gdzie współtworzyła struktury sprzedaży. Jako Senior Sales Manager była odpowiedzialna za największe projekty i kluczowych klientów, m. in. Coca-Colę, Ubisoft czy EA Games. Z kolei w agencji influencer marketingu Spotlight, która odpowiada za stworzenie jednego z największych projektów influencerskich na rynku, TeamX, jako Team Leaderka odpowiadała za zespół managerów największych twórców. W trakcie swojej zawodowej ścieżki była także managerką topowych gwiazd polskiego YouTube, m. in. Stuu czy Julii Kostery.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Karol Wojciechowski  Influencer Marketing Creative

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. W Stor9, w zespole Influencer Marketingu, jest jedną z osób odpowiedzialnych za bezpośrednią współpracę z Klientami i influencerami pod kątem kreatywnego wsparcia tworzonego contentu. Wcześnie pracował jako Creative Content Specialist, gdzie odpowiadał m.in. za kreowanie contentu do filmów publikowanych na platformie YouTube, kontrolę planu nagraniowego, kontakt z influencerami oraz organizację wyjazdów zdjęciowych.