Kampania „MAXIMUM przyjemności, ZERO cukru” jest radosną celebracją „me moments”, czyli momentów wypoczynku, których bezstresowy charakter współtworzy popularny napój. Centralnym elementem kampanii jest film ze specjalnie przygotowaną piosenką. Kreatywna gra słów koresponduje z przedstawionymi w 30-sekundowym spocie ulubionymi sposobami na chwile tylko dla siebie: od godzinki w wannie, przez wieczór z serialem czy pizzą, aż do wolnego popołudnia w hamaku. Każdej sytuacji towarzyszy Pepsi Max, która dzięki brakowi cukru pozwala w pełni rozkoszować się smakiem błogich chwil. Kampania udowadnia, że każdy ma prawo do maksimum przyjemności i minimum zera niedogodności.
Agencja DDB Warszawa wygrała ubiegłoroczny przetarg na stworzenie kampanii Pepsi Max w regionie CEE na blisko 30 rynkach, m.in. w Litwie, Łotwie, Estonii, Izraelu, Chorwacji i Słowenii. Start kampanii zaplanowany jest na cały 2023 rok, w zależności od rynku.
Zobacz również
Agency: DDB Warszawa
Executive creative director: Zuzanna Duchniewska
Creative team: Mariusz Sępek, Krzysztof Mielcarek
Client service: Katarzyna Kwiecińska
Agency producer: Aleksandra Adamczewska
Production company: DOBRO
Producer: Piotr Sójka
Director: Filip Bartczak
DoP: Bartek Kaczmarek
Production manager: Andrzej Kazimierczak
Production coordinator: Agnieszka Gudzak, Bolek Sikora, Piotr Kołodziej
Casting director: Sylwia Błaszczyk Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Editor: Kasia Orzechowska
Production designer: Małgorzata Iwaniuk
Costume designer: Karol Młodziński
Postproduction: Lunapark | Anna Mikołajczyk
Colorist: Frederick van Eeden
Music: MassiveMusic
Sound design: Lunapark | Paweł Drzyzga
Słuchaj podcastu NowyMarketing