Zasubskrybuj Kanał Strategiczny – Twoje centrum wiedzy o strategii marketingowej

Kanał Strategiczny uruchamia swój videocast. Dzięki niemu wejdziesz do świata strategii marki, strategii komunikacji i szeroko pojętego marketingu.
O autorze
1 min czytania 2023-05-24

Kanał Strategiczny uruchamia swój videocast

Kanał Strategiczny prowadzony przez Departament Strategiczny PLEJGROUND rozpoczyna działalność na YouTubie, Spotify, Apple Podcast i Google Podcasts. Na Kanale zapoznasz się z trendami, insightami i foresightami w świecie reklamy.

Te warsztatowe kilkudziesięciominutowe odcinki pomogą Ci lepiej zrozumieć strategie marki, marketingu i komunikacji. Prowadzącymi Kanału Strategicznego są Wojtek Walczak oraz Damian Jemioło, którzy uprzednio współtworzyli format „Marketing Przegadany”.

– Z Wojtkiem nagrywamy podcasty od przeszło półtora roku. Nasz „Marketing Przegadany” był naprawdę doceniany zarówno przez juniorów, jak i menedżerów. Uznaliśmy jednak, że pora na reorganizację formatu i stworzenie czegoś konkretniejszego, poświęconego insightom i foresightom. Dlatego na Kanale Strategicznym będziemy dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem w strategii czy komunikacji w nowej formie, czyli videocastu – mówi Damian Jemioło, PR & marketing manager w Plej.

W pierwszych odcinkach Kanału Strategicznego posłuchasz o tym, jak Twoja marka powinna komunikować się do pokolenia Z, a jak do silversów, kiedy zabrać się za pozycjonowanie i repozycjonowanie swojej marki oraz jakimi prawami rządzi się komunikacja OOH.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kanał Strategiczny także na TikToku

Kanał Strategiczny wchodzi również na TikToka jako pierwszy polskojęzyczny profil poświęcony strategii na tej platformie. Tam w przystępny sposób przygotowano dla Ciebie the best of the best z videocastów, jak i insighty czy wskazówki, które możesz wprost wdrożyć do strategii swojej marki. Nie brakuje tam również luźniejszych i backstage’owych formatów.

– Tworzymy Kanał Strategiczny, bo wierzymy, że nasza branża potrzebuje skondensowanej i prostej w odbiorze wiedzy o rynku, konsumentach i trendach. Ponadto chcemy udowodnić, że TikTok to także miejsce do promowania użytkowych strategii – podkreśla Wojtek Walczak, CSO Departamentu Strategicznego. PLEJGROUND.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zasubskrybuj Kanał Strategiczny i odkryj tajniki skutecznej strategii!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Materiał reklamowy powstały na zlecenie Plej.