– Miasto ING w Roblox jest inspirującym projektem edukacyjnym dla dzieci. Pozwala trenować dobre nawyki związane z finansami w sposób najbardziej przyjazny, czyli przez zabawę. Zainteresowanie Miastem ING na platformie ciągle rośnie a projekt jest rozwojowy. Rozbudowaliśmy go między innymi o wątki związane z bezpieczeństwem w sieci. Wierzymy, że umiejętności nabyte w dzieciństwie zaprocentują w dorosłym życiu i ułatwią poruszanie się w świecie finansów. Dziękujemy za docenienie naszych działań – powiedziała Anna Witecka, zarządzająca obszarem social mediów w ING Banku Śląskim.
Miasto ING to gra edukacyjna, z którą ING pojawił się na platformie gamingowej Roblox, jako pierwszy bank w Polsce. W wirtualnym świecie marki pod nazwą „Miasto ING” gracze mogą gromadzić wirtualne pieniądze poprzez wykonywanie różnych zadań i wyzwań. To do nich należy decyzja czy chcą te pieniądze zaoszczędzić i kupić za nie np. pierwsze wirtualne mieszkanie czy wolą je wydać na udoskonalenie swojej postaci.
Zobacz również
Miasto ING to wirtualny świat, który poprzez zabawę uczy podstaw oszczędzania, zarabiania i zarządzania finansami. Projekt powstał by pomóc młodym wejść w finansową dorosłość i w naturalnym środowisku serwera Roblox poznać życiowe zasady zarabiania i zarządzania pieniędzmi.
Więcej informacji o Mieście ING tu: www.ing.pl/roblox
MIXX Awards Europe to konkurs organizowany przez IAB, Związek Pracodawców Branży Internetowej. Wyróżnia najlepsze kampanie digitalowe w Europie, które mają wpływ na całą branżę i mogą być inspiracją dla innych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji o konkursie tu: https://iabeurope.eu/interact/mixx-awards/
Słuchaj podcastu NowyMarketing