– FRUGO jest obecne na rynku od wielu lat i zawsze trafiało do konsumentów z oryginalnym przekazem, który budził pozytywne emocje – wystarczy wspomnieć słynne No to Frugo! Zależało nam, by w przypadku napojów energetycznych i marki Frugo Energy postawić na coś równie świeżego i wyrazistego, by jak najlepiej zakomunikować energię, smak i pozytywne emocje, które daje produkt – mówi Patrycja Giurko, Dyrektor Kategorii Napoje firmy FoodCare.
W odpowiedzi na brief GPD Agency przygotowała koncept platformy komunikacyjnej, która ma wzmocnić percepcję marki i zwiększyć rozpoznawalność produktów wśród młodzieży. Ze względu na specyfikę odbiorców, agencja zdecydowała się odejść od klasycznych rozwiązań i zaproponować odważną kampanię z pogranicza świata reklamy i rozrywki. Jej hasłem przewodnim stało się „Be Frr!”, zachęcające do tego, by pozostawać „free”, „fresh” „freaky” i „for real”.
Zobacz również
Spot otwierający kampanię odbiega od typowych reklam telewizyjnych. Odważne kadry, montaż rodem z teledysków hip-hop, zaawansowane efekty wizualne i utwór „Brokatowa sukienka” autorstwa Jacusia, popularnego wśród grupy docelowej rapera i producenta muzycznego, stanowią o wyjątkowości produkcji. Pełna, 60 sekundowa wersja filmu została opublikowana w Internecie oraz będzie wyświetlana w blokach reklamowych sieci Multikino oraz Cinema City. Kampania telewizyjna została zbudowana w oparciu o wersje 30 i 15 sekundowe.
Za koncepcję kreatywną i scenariusz odpowiada GPD Agency. Reżyserem jest Mac Adamczak (Shootme), znany z realizacji teledysków m.in. dla Maty, Żabsona, Pezeta czy Club2020. Autorem zdjęć jest Jakub Stoszek, fotografie reklamowe wykonał Przemek Dzienis (Papaya Roster®). Producentem kreatywnym jest Papaya Films®, za postprodukcję odpowiada Lunapark, za udźwiękowienie Ztudio i Burza.
Kampania będzie emitowana od 25 maja w kinach, telewizji, Internecie oraz na nośnikach zewnętrznych (OOH, POS). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media (TV, kino, digital) oraz RTB House (digital), a za kampanię OOH odpowiada AMS.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing