Wystartowała 4. edycja konkursu kreatywnego ArtInPost Digital

O autorze
1 min czytania 2023-05-31

Konkurs ArtInPost w kilku edycjach zaangażował tysiące osób – amatorów, pasjonatów projektowania, twórców sztuki użytkowej, a także swoich klientów. Uczestnicy tworzyli swoje autorskie, kreatywne projekty graficzne na Paczkomat®.

W tym roku formuła wyewoluowała z tradycyjnej formy graficznej do sztuki cyfrowej, stąd ArtInPost Digital, którego temat brzmi „Paczkomat® in my life”. Ideą przewodnią jest pokazanie linii styku między naszą codziennością a pasjami, zajawkami czy stylem życia oraz wskazanie, jak z tym wszystkim koresponduje korzystanie z usługi Paczkomat® InPost.

Zadanie konkursowe jest wyjątkowo proste. Należy zinterpretować temat i zaprezentować to w formie zdjęcia, filmu, animacji, grafiki. Do przygotowania pracy wystarczy pomysł i narzędzia w smartfonie. Oczywiście można się pokusić o wykorzystanie bardziej zaawansowanych form i programów.

Twórczość cyfrowa jest naturalnym obszarem wyrażania się dla wielu z nas. W ten sposób łatwiej jest pokazać swój stosunek do świata, co według nas jest fajne lub ważne, a przy tym zainspirować innych do rozwoju, pozytywnych postaw i działań.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jesteśmy DIGITAL, a realny świat splata się z wirtualnym. Oba mogą ze sobą współgrać, a gdy doda się do tego Paczkomat®, który jest symbolem zmian w świecie zakupów i sposobu realizacji potrzeb konsumentów, to zgłoszenie do konkursu ArtInPost DIGITAL 2023 będzie gotowe!

Prace konkursowe można przesyłać online do 15 czerwca na stronie artinpost.pl. Twórcy mogą je zamieszczać na swoich profilach w kanałach social media. To się opłaci, bo tuż po zakończeniu etapu zgłoszeń wszystkie przyjęte prace znajdą się w galerii i uruchomione zostanie głosowanie publiczności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nagrody Główne przyzna Jury złożone z ekspertów w zakresie designu i sztuki cyfrowej. W tym roku oceniają: Martyna Wędzicka-Obuchowicz, Adrian Kilar i Łukasz „Prozure” Bagiński.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jury wyłoni trójkę finalistów, którzy kolejno zostaną nagrodzeni wysokiej wartości sprzętem, który umożliwi im w przyszłości realizację oryginalnych projektów artystycznych i sztuki cyfrowej.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 30 czerwca 2023 r. na stronie konkursu.

Prace można przesyłać do 15 czerwca br. przez stronę artinpost.pl. Regulamin i szczegóły konkursu: www.artinpost.pl