Katarzyna Ryndziewicz i Patrycja Duda awansują w DRUM Polska

Katarzyna Ryndziewicz pełniąca dotychczas funkcję content partnership director awansowała na stanowisko general manager w DRUM Polska. Z kolei Patrycja Duda pełniąca dotychczas funkcję content partnership manager awansowała na stanowisko operations manager.
O autorze
1 min czytania 2023-05-31

Na zdj. od lewej Katarzyna Ryndziewicz, Patrycja Duda

Katarzyna Ryndziewicz w grupie Media Direction pracuje od 2016 roku, rozwijając od tego czasu zespół content partnership, początkowo dla klientów PHD, a obecnie dla całej struktury: PHD, Media Direction OMD oraz Hearts & Science Polska. Z branżą mediową związana od 13 lat.

Patrycja Duda w grupie Media Direction pracuje od 4 lat, a z branżą mediową związana od 6 lat.

– Jestem szczególnie dumna z nowej szansy otwierającej się przez zespołem content partnership, gdyż wyrósł on w ramach struktur PHD – agencji, która poszukując innowacji w komunikacji z konsumentem, od lat stawiała na rozwój tego obszaru łącząc kompetencje kreatywne i mediowe. Jestem pewna, że zespół, pod przewodnictwem Katarzyny Ryndziewicz, liczący już obecnie jedenaście osób, pod nowym szyldem DRUM, będzie dalej z sukcesami realizował współpracę zarówno ze stałymi klientami PHD, klientami grupy Media Direction, jak też projektowo z klientami spoza struktur agencyjnych – powiedziała Maria Kiełczyńska, dyrektor zarządzająca PHD.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PHD, Media Direction OMD oraz Hearts & Science Polska ogłosiły rozszerzenie swojego działu Content Partnership, przyjmując globalnie rozpoznawalną nazwę agencji DRUM. Ruch ten jest wynikiem ciągłego wzrostu w obszarze, w którym marki, poprzez nieszablonowe rozwiązania, szukają bardziej znaczących sposobów rozwijania więzi z konsumentami.

DRUM Polska jest dziesiątą agencją rodziny DRUM na świecie. DRUM to wielokrotnie nagradzana agencja Omnicom Media Group zajmująca się realizacjami branded content, lokowaniami produktu, współpracą z influencerami, rozrywką, wydarzeniami, produkcją oraz partnerstwami, które pomagają ambitnym markom tworzyć wartościowe treści i własne znaki kulturowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się