Ma ona na celu wsparcie instalatorów poprzez dotarcie do zwykłego Kowalskiego oraz zachęcenie ich do zaopatrzenia się w urządzenia klimatyzacyjne Panasonic, aby zapewnić klientom końcowym niespotykany dotąd komfort w domu podczas upalnych, letnich dni, jednocześnie gwarantując czystsze powietrze dzięki wbudowanej w urządzenia technologii nanoe™ X.
Kampania „Home Cool Home” to szeroka i intensywna inicjatywa promocyjna skierowana do klienta końcowego oraz instalatora. W wideo wizerunkowym będącym podstawą kampanii, pingwin PanSonik wraz z rodziną pokazują, jak dzięki systemowi klimatyzacji Panasonic w 15 sekund radzą sobie z doskwierającym wewenątrz pomieszczeń upałem, tworząc „chłodny domek” w zaledwie kilka kliknięć w aplikacji mobilnej. Rodzina pingwinów przedstawiona została na key visualu kampanii zaprojektowanym w jasnobłękitnym kolorze kojarzącym się z przyjemnym uczuciem chłodu podczas letnich dni.
Zobacz również
Stworzone w kampanii materiały są podstawą szeroko zakrojonych działań promocyjnych Panasonic dla kategorii klimatyzacji domowej. Aby wesprzeć instalatorów poprzez bezpośrednie dotarcie do ich klientów i wykreowanie potrzeby na urządzenia firmy, Panasonic prowadzi obecnie wzmożone aktywności sprzedażowo-wizerunkowe z największymi w Polsce tytułami dotyczącymi budowy i renowacji domów oraz mieszkań – Murator i Budujemy Dom – jak również szeroko zakrojone działania reklamowe online. W ramach współpracy z Muratorem powstał dedykowany kampanii landing page, z kolei na portalu Budujemy Dom działania reklamowe polegają na brandingu zakładki „Wentylacja i klimatyzacja”, dedykowanej treściom dotyczącym chłodzenia pomieszczeń.
W materiałach publikowanych przez wymienione media znajdziemy nie tylko działania brandingowe, ale również materiały merytoryczne ukazujące klientom zalety produktów Panasonic takie jak bardzo cicha praca, niskie żużycie energii oraz czystsze powietrze (technologia nanoe™ X), który dzisiaj jest jednym z kluczowym elementów przy wyborze producenta.
Panasonic wspiera swoje działania aktywnościami skierowanymi do instalatorów, takimi jak newslettery oraz komunikacja w mediach fachowych, zachęcając ich do zaopatrzenia się już dziś w jednostki klimatyzacyjne firmy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing