Grzegorz Kosson to doświadczony strateg i brand coach, ekspert ds. komunikacji marketingowej i zarządzania wartością, pisarz i bloger. Tworzy marki i idee, które zmieniają świat na lepsze. Współpracował z agencjami BAV Consulting, Young Rubicam, Ogilvy. Kierował działem strategii warszawskiego oddziału agencji reklamowej JUST. Zdobywca nagród Kreatura i Effie. Twórca kilku marek na polskim rynku. Inne książki tego autora: „Złam konwencję”, „Warstwy czyli obrazy miasta”. W przygotowaniu: „Gruzy czyli obrazy zwycięstwa”.
Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. „Podaj dalej…” sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi autora sprawia, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści…
Zobacz również
Podążając za wskazówkami autora, tak jak mityczny bohater wyruszysz w podróż, by przedzierając się przez gąszcz rynkowych pułapek, odkryć to co najcenniejsze w Twojej marce. Ta podróż będzie wyzwaniem, ale nagroda – zdobycie zaufania klientów i zaangażowanie ich w kontynuowanie Twojej opowieści, będzie bezcenna.
Opinie o publikacji:
Marek Staniszewski, Prezes Fundacji Homo Inquietus, współzałożyciel Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”:
Książka Grzegorza Kossona jest pierwszą polską próbą całościowego spojrzenia na rolę storytellingu w marketingu i reklamie. Kolejne jej strony to jednak nie tylko pogłębiona analiza przypadków, usystematyzowana wiedza na temat wybranych „narzędzi” storytelling’owego warsztatu czy przykłady skutecznych kampanii komunikacyjnych. „Podaj dalej” to również propozycja pewnej filozofii marketingu – wzbogacenie marki i dodanie jej kolejnego wymiaru poza „osobowością” czy „charakterem” – obdarzenie jej właśnie wymiarem duchowym.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Jacek Pogorzelski, Strateg marki i doświadczenia klienta, Prime Code:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na rynku jest sporo narzędziowych książek o storytellingu. Książka Grzegorza jest inna – głębsza, niebanalna, odwołująca się do wielu podejść i koncepcji. Nikt się nie zawiedzie: ani marketingowiec, ani filozof .
Michał Kociankowski, Badacz rynku i strategii komunikacji. Kierownik pracowni badań i rozwiązań Synergion. Przewodniczący Rady Programowej Szkoły Badań Rynku PTBRiO
Jest to książka dla tych, którzy wierzą, że robiąc z pasją najzwyklejszą rzecz można dać innym coś niezwykłego. Jeśli chcesz, szanowny czytelniku, znaleźć swoją drogę, a potem umieć pociągnąć innych za sobą przez dobrze opowiedzianą opowieść, najpierw przeczytaj tę książkę.
Maciej Łaski – PRomocjusz, pasjonat i specjalista komunikacji marketingowej. Dyrektor Biura Promocji w łódzkim Urzędzie Marszałkowskim:
Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji? Jak zbudować markę niezwykłą i inspirującą? Ta książka jest odpowiedzią na te pytania. Pokazuje, że opowieści w życiu każdego człowiek odgrywają ogromną rolę, że od lat są skutecznym sposobem komunikacji. Odwołują się do świata powszechnych wyobrażeń, angażują emocje i zmysły, oddziałują na ludzi w sposób dynamiczny, inspirując do podejmowania szybkich decyzji. To absolutny must have dla marketerów, którzy chcą, by ich marki zachwycały i pociągały, zyskiwały rzesze zwolenników i tysiące fanów, będąc przekonującymi i skutecznymi.
NowyMarketing jest patronem medialnym publikacji. Do 10 grudnia książkę można zamówić w specjalnej cenie przedsprzedażowej.