Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Tezenis ze strefą festiwalową na Orange Warsaw Festival

Za nami pierwszy ze wspaniałych festiwali, czyli Orange Warsaw Festival 2023 oraz olbrzymia dawka zwariowanych i pozytywnych emocji. Ze swoją strefą na festiwalu zagościła także marka TEZENIS.
O autorze
0 min czytania 2023-06-14

Na Orange Warsaw Festival agencja eventowa Imagine Nation zrealizowała aż dwie strefy. Jedną z nich była strefa marki TEZENIS. Z pełnym przekonaniem twórcy mogą powiedzieć, że była to najbardziej widoczna, najbardziej szalona, najbardziej rozrywkowa i najbardziej wizerunkowa strefa. Tłumy odwiedzających, ich ogromnie pozytywna energia, dobra muza i super dobre atrakcje sprawiły, że na strefie TEZENIS działo się istne festiwalowe szaleństwo.

Poczuj energię wielkich festiwali, zobacz relację wideo z Orange Warsaw Festival 2023.

PS Strefy festiwalowe – czyli jak marki prezentują się na imprezach plenerowych

W tradycję festiwali muzycznych wpisała się obecność marek, które w specjalnie zaaranżowanych strefach zapewniają odbiorcom rozrywkę między koncertami. Na jakie wyzwania i trendy muszą odpowiedzieć brandy i agencje eventowe, budując angażujące strefy festiwalowe?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj