Loteria NIVEA trwała od 2 września do 10 listopada br. W tym czasie stronę internetową akcji odwiedziło przeszło 350 tys. osób, z których 157 286 zarejestrowało kody z promocyjnych produktów marki. Rozdano 2 100 zestawów kosmetyków NIVEA oraz łącznie aż 410 000 zł.
NIVEA nagrodziła ponad 2100 laureatów z całej Polski
„Chcieliśmy w ten sposób podziękować naszym konsumentom za zaufanie, jakim nas obdarzają i przypomnieć, co mogą wygrać dzięki codziennej pielęgnacji” tłumaczy Jakub Góralczyk, Junior PR Manager NIVEA Polska Sp. z o.o. NIVEA, która od ponad 100 lat pomaga dbać o siebie milionom osób. W tym roku została uznana przez nich za najbardziej zaufaną markę w Europie*.
Zobacz również
Jak wyglądała zabawa?
By wziąć udział w losowaniu nagród, należało zalogować się na stronie www.NIVEA.pl/promocja i zarejestrować kod z naklejki, znajdującej się na promocyjnym opakowaniu produktu NIVEA. Promocją objęte były produkty damskie i dziecięce. Po zebraniu 50 punktów, konsument brał udział w losowaniu nagród dziennych, a po zgromadzeniu ich w liczbie 100 – w losowaniach tygodniowych i jednym finałowym. Uczestnicy zabawy codziennie wygrywali zestawy kosmetyków, co tydzień troje z nich bony o wartości 5000 zł. Walcząc o nagrody, konsumenci odwiedzili stronę NIVEA ponad 350 tys. razy, rejestrując 157 286.
Wsparcie marketingowe
Loteria konsumencka została wsparta komunikacją ATL i BTL. Na potrzeby kampanii w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany był 10-sekundowy tag-on, który dodawany był do kampanii NIVEA Stress Protect, NIVEA Soft i NIVEA Diamond Volume. Odbyła się także kampania reklamowa w Internecie. W sklepach od końca lipca systematycznie pojawiały się dedykowane materiały POS.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Za koncepcję i realizację działań promocyjnych odpowiadała agencja ASPE wspólnie z działem marketingu NIVEA Polska Sp. z o.o., za działania PR – Alert Media Communications, zakupem mediów zajął się dom mediowy M.E.C. Kreacja visuala promocyjnego, przygotowanie i realizacja spotu reklamowego – DraftFCB.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
* Dane w oparciu o wyniki badania „Marki Godne Zaufania 2013”, zorganizowanego przez magazyn Reader’s Digest. NIVEA została najbardziej zaufaną marką Europy we wszystkich dwunastu krajach, w których przeprowadzono badanie.