10 czerwca Tarczyński ruszył z emisją kampanii reklamowej promującej kabanosy Exclusive 100% z kurczaka o obniżonej zawartości tłuszczu, jako Oficjalną Przekąskę Reprezentacji Polski. Kampania obejmuje emisję reklam w największych stacjach telewizyjnych w kraju, a także billboardy sponsorskie przy zapowiedziach oraz przed meczami biało-czerwonych z Niemcami – 16 czerwca i z Mołdawią – 20 czerwca. Reklama zachęca do przekąszania kabanosów Tarczyński Exclusive oraz do kibicowania Polskiej Reprezentacji.
– Kabanosy Tarczyński to Oficjalna Przekąska Reprezentacji Polski, która idealnie sprawdza się zawsze, gdy pomyślimy „znowu bym coś zjadł”. Wersja 100% z kurczaka jest smaczna i pożywna, a dzięki obniżonej zawartości tłuszczu to świetny wybór dla osób, które nie akceptują kompromisów – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.
Zobacz również
Kabanosy Tarczyński są Oficjalną Przekąską Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej od września ubiegłego roku, gdy firma została Oficjalnym Sponsorem Biało-Czerwonych. Tarczyński cały czas rozwija kategorię kabanosów w Polsce i utrzymuje pozycję jej niekwestionowanego lidera. Obecnie udziały firmy w sprzedaży kabanosów wynoszą ponad 68 proc.
PS LEGO łączy siły z gwiazdami kobiecej piłki nożnej w nowej kampanii
Grupa LEGO rozpoczęła nową kampanię Play Unstoppable, w której zwraca uwagę na stereotypy płci dotyczące zabawy. Do współpracy zaproszono światowej sławy zawodniczki kobiecej piłki nożnej. Premierę ma także nowy zestaw klocków, który przedstawia stadion piłkarski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]