Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Trwają zgłoszenia do XX edycji konkursu KTR

Do 31 lipca można zgłaszać projekty do tegorocznej edycji konkursu KTR, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy. Nagrody zostaną wręczone 16 października podczas gali.
O autorze
1 min czytania 2023-06-19

– Zawsze liczy się pomysł. Tak było, jest i będzie. Niezależnie od tego jakiego użyto medium, jaki był budżet na produkcję i czy mamy 2003 czy 2023 rok. Od 20 już lat KTR docenia właśnie to, co jest motorem naszej branży – czyli pomysły. Z rożnych obszarów – komunikacji, warsztatu, designu czy technologii. Przy okazji 20-lecia będziemy nie tylko doceniać te powstałe teraz, ale przypomnimy także wybitne rzeczy powstałe przez ostatnie 20 lat oraz to czego się z nich nauczyliśmy lub możemy nauczyć. Przy okazji tegorocznej edycji otworzymy także zupełnie nową kategorię, w której doceniane będą zarówno działania marek jak i pojedynczych twórców. „Entertainment” – coraz bardziej rosnący obszar współczesnych działań, pojawi się jako nowa, duża kategoria KTR. W jury zasiądą tu zarówno twórcy z agencji, jak i twórcy popkultury, artyści i muzycy – powiedział Maciej Twardowski, Ogilvy, przewodniczący Zarządu KTR.

Do konkursu KTR można zgłaszać prace zrealizowane między 01.06.2022 a 04.08.2023 r. W tym roku została wprowadzona nowa, oddzielna kategoria Entertainment. Kolejny raz zostaje podtrzymana możliwość jednego, bezpłatnego zgłoszenia dla freelancerów.

Zgłoszenia do KTR oceniane są przez najlepszych ekspertów branży, w tym roku przewodniczącymi poszczególnych kategorii będą:

  • Communication – Małgorzata Drozdowska z FCB&theMilkman
  • Creative Strategy – Agnieszka Gozdek z 180heartbeats + Jung V.Matt
  • Entertainment – Dawid Szczepaniak z VMLY&R Poland
  • Design – Emilka Bojańczyk z Podpunkt / SuperSkrypt
  • Technology – Anna Nowak z dentsu Creative
  • Craft Audio Video – Maciej Twardowski z Ogilvy
  • Craft Fotografia – Zuza Krajewska
  • Craft Ilustracja – Aleksandra Jasionowska z Zarządu Zieleni m.st. Warszawy
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj