Konkurs skierowany jest do kreatywnych osób, tworzących nowe technologie, produkty i usługi, które mogą przyczynić się do wzrostu gospodarczego i rozwoju społecznego całego Mazowsza. Jak podkreśla marszałek Adam Struzik, w ten sposób młode firmy mogą rozwijać i promować swoje projekty. – Konkurs jest solidną platformą dla naszych lokalnych talentów. Pozwala na zaprezentowanie szerszemu gronu odbiorców innowacyjnych, kreatywnych pomysłów. Tym samym ułatwia też budowanie sieci kontaktów i tworzenie bazy klientów – mówi Adam Struzik.
W konkursie mogą wziąć udział startupy, które działają na rynku krócej niż 3 lata. Przedsiębiorcy mogą zgłaszać się w 3 kategoriach:
Zobacz również
- INNO-TECH – startupy, które tworzą nowe produkty i procesy oraz znaczące zmiany technologiczne w produktach i procesach, obejmujące innowacje produktowe, procesowe, systemowe;
- SOCIAL IMPACT – startupy o pozytywnym oddziaływaniu na środowisko lub społeczeństwo;
- START – startupy, które tworzą innowacyjny projekt, będący na etapie minimum viable product lub prototypu, które ma szansę na efektywny rozwój i skalowanie.
Finaliści zaprezentują swoje projekty przed ekspertami biznesu, technologii i innowacji. Na zwycięzców czekają nagrody finansowe – 30 tys. zł w każdej z kategorii. Mogą też liczyć na nagrody od partnerów konkursu oraz wsparcie medialne. Dodatkowo, dziesięciu finalistów zaprezentuje się na stoiskach wystawienniczych w czasie konferencji podsumowującej konkurs, która odbędzie się w październiku 2023 r.
– „Startuj z Mazowsza” pomoże przedsiębiorcom docenić ich własną unikalną wartość, na której będą budować przewagę konkurencyjną oraz zmobilizuje do dalszego rozwoju firmy. Być może nawet do spełnienia marzenia, jakim z pewnością dla wszystkich innowacyjnych firm jest staniem się firmą-unicornem, czyli startupem wycenianym na 1 mld dolarów – dodaje Aleksandra Szwed, zastępca dyrektora Departamentu Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie.
Zgłoszenia przyjmowane są do 24 lipca br. Więcej informacji można znaleźć na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing