W nadchodzące święta NIVEA postanowiła podarować Polakom swoją przestrzeń reklamową, aby mogli składać sobie życzenia. Na stronie www.nivea.pl/swieta znajduje się zaproszenie do tworzenia życzeń dla bliskich, które mogą zostać wyemitowane w radiu, telewizji bądź internecie. Internauci znajdą tam też wskazówki dotyczące przygotowania materiałów.
Wybrane życzenia zostaną wyemitowane między 23 a 26 grudnia na antenie największych polskich stacji radiowych i telewizyjnych. Wiadomości tekstowe zostaną także opublikowane na portalu Onet.pl. Autorzy najciekawszych, najbardziej ciepłych życzeń zostaną przez markę dodatkowo nagrodzeni: NIVEA zakupi prezenty marzeń dla nich i ich bliskich.
Zobacz również
Pierwszy etap kampanii NIVEA potrwa od 18 listopada do 6 grudnia. Przez ten czas Internauci mogą przesyłać życzenia, które przygotowali dla swoich bliskich. Będą one widoczne na stronie www.nivea.pl/swieta i mogą stać się inspiracją do tworzenia własnych oryginalnych życzeń. Finałem działań będzie zaś emisja wybranych treści w mediach.
– NIVEA jest marką, która chce być bliżej konsumentów. Dlatego w tym roku na Gwiazdkę udostępniliśmy nasze powierzchnie reklamowe Polakom, aby mogli złożyć swoim bliskim życzenia i pokazać je wszystkim wokół. Treści generowane przez konsumentów NIVEA, które otrzymamy, będą najbardziej wartościowym materiałem, jaki możemy wyemitować w czasie Gwiazdki. – powiedziała Katarzyna Samotyjek, Jr Digital Communication Manager z NIVEA Polska. Kampanię realizuje agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing