fot. screen IKEA
Tym razem szwedzka sieć sklepów meblowych postanowiła pokazać swoje produkty w bardziej „życiowej” wersji. Tak powstała kampania pt. „Life Is Not an IKEA Catalogue”.
Zobacz również
Właściciele psów doskonale wiedzą, że w pierwszych dniach po pojawieniu się zwierzaka w domu dywan najlepiej schować. Rodzice nastolatków z całą pewnością mają w pamięci to, jak wyglądało ich mieszkanie po niewinnej domówce. Dlaczego o tym piszemy? Bo w swojej najnowszej kampanii reklamowej Ikea prezentuje swoje meble w takich właśnie, nieidealnych, sytuacjach.
– Wierzymy, że produkty z logo Ikea mają pomagać ci mierzyć się z codziennością, a ta bywa pełna wyzwań. Właśnie to chcieliśmy pokazać w naszym najnowszym spocie – tłumaczy Annika Mørch Asté, szefowa działu marketingu i komunikacji norweskiej Ikei.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kampania to nie tylko ciekawy zabieg marketingowy, ale też niejako przedłużenie działań, z których IKEA słynie od lat. Mowa o intensywnym testowaniu mebli w sklepach, dzięki specjalnie zaprojektowanym do tego celu maszynom. W ten sposób klienci mogą na własne oczy przekonać się, jak trwałość cechuje meble, które chcieliby postawić w swoich domach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Chociaż najnowsze reklamy sieci IKEA w Norwegii mogą szokować, spotkały się z wyjątkowo pozytywnym odbiorem tamtejszych klientów. Zwracają oni uwagę na humorystyczne, a zarazem wyjątkowo prawdziwe odwołania do codziennego życia.
Po takim ruchu nasuwa się pytanie: czym marketingowcy IKEA zaskoczą nas następnym razem?
PS Ikea we współpracy z Generacją Z przygotowała kampanię dedykowaną… generacji Z. Oto efekty!
Nowa kampania #IKEAStarterPack dla Gen Z, stworzona przez młodych twórców, uwzględnia styl życia tej generacji. Znajdziemy w niej odniesienia do spotkań z przyjaciółmi i festiwali.
PS2 InPost zaprasza do własnego sklepu. W ofercie n.in.meble z tektury
InPost wychodzi poza usługi kurierskie i niebawem zacznie dostarczać produkty własnej marki. W sklepie Out of the Box znajdziemy m.in. ubrania, zabawki i… kartonowe meble.