TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

InPost ma własny sklep. W ofercie m.in. meble z tektury

InPost ma własny sklep. W ofercie m.in. meble z tektury
InPost wychodzi poza usługi kurierskie i niebawem zacznie dostarczać produkty własnej marki. W sklepie Out of the Box znajdziemy m.in. ubrania, zabawki i… kartonowe meble.
O autorze
2 min czytania 2023-02-21

fot. outofthebox.pl

– Od początku swojej działalności chcemy się wyróżniać na tle konkurencji i całego rynku, jakością oferowanych usług oraz indywidualnym podejściem do naszych klientów. To właśnie dlatego jesteśmy love brandem wśród usług logistycznych w Polsce. Nasze działania i wprowadzane usługi wychodzą poza schemat. I taki sam jest nasz nowy sklep. Stworzyliśmy go w odpowiedzi na potrzeby naszych klientów ceniących sobie ciekawy design i oryginalność. To oni bardzo często dopytywali, czy można gdzieś kupić unikatowe klocki InPost, kolorowe skarpetki jak i inne produkty z limitowanych edycji w naszych żółto-czarnych barwach. – podkreśla Anna Heimberger, dyrektor marketingu InPost

Nowo otwarty sklep outofthebox.pl wita kolorowym menu inspirowanym Paczkomatem, a każda ze „skrytek” o różnej wielkości prowadzi do osobnej zakładki w sklepie.

W ofercie znajdziemy obecnie około 48 artykułów stworzonych dla fanów marki. Asortyment podzielono na 6 kategorii: Dom i Ogród, Dla Dzieci, Klocki, Materiały do pakowania, Ubrania, Outdoor i Sport.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niemałym zaskoczeniem możemy być kategoria Dom i Ogród, w której znajdziemy kilka rodzajów mebli wykonanych wyłącznie z tektury. To m.in. szafa za 119 zł oraz fotel i stolik o łącznej wartości 218 zł.

– Czy szafa o wysokości 180 cm może ważyć mniej niż zgrzewka wody mineralnej? Tak, jeśli jest wykonana z wytrzymałej… tektury falistej! Wtedy waży zaledwie 7 kg – czytamy w opisie produktu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ponadto sklep InPost oferuje kilka rodzajów odzieży dla dzieci i dorosłych. To na przykład Paczkokurtka z miejscem na przesyłkę, bluzy, skarpetki czy dziecięcy rampers.

Wśród artykułów dla najmłodszych pojawiły się m.in. kolorowanki czy klocki do samodzielnego ułożenia Paczkomatu, sortowni paczek lub ciężarówki InPostu w wersji mini.

Firma kurierska zadbała również o asortyment dla stałych klientów InPostu, oferując kartony do pakowania, zestawy foliopaków czy taśmy foliowe.

Ile zapłacimy w sklepie InPostu? Jednym z najtańszych produktów na stronie jest Zestaw foliopaków małych w cenie 3,60 zł. Z kolei najwięcej – 320 zł – zapłacimy za żółtą dziecięcą kurtkę „Miapka”.

Darmowa wysyłka jest dostępna w przypadku zakupów powyżej 40 zł. Koszt dostawy produktów do Paczkomatu wynosi 5 zł, a za dostawę kurierem zapłacimy 10 zł. Wygląda na to, że koszty przesyłki na stronie odbiegają od nowego cennika InPostu, który wejdzie w życie od 1 marca. Przypomnijmy, że za nadanie przesyłki o gabarycie A w Paczkomacie zapłacimy 16,99 zł, czyli o 2 zł więcej. Paczki o gabarycie B i C podrożeją kolejno do 18,99 zł i 20,99 zł.

PS. InPost i deklinacja „Paczkomatu”

W ostatnim czasie głośno zrobiło się o ochronie znaku towarowego InPostu. Dyskusje o „walce” z odmianą słowa Paczkomat szybko doczekały się humorystycznych reakcji marek w social mediach.

PS 2. Paczkomaty znikają z Poznania i Warszawy

Zgodnie z zarządzeniem poznańskiego konserwatora zabytków, InPost musi usunąć kilkadziesiąt maszyn paczkowych z terenów objętych ochroną konserwatorską. Podobna interwencja miała miejsce w Warszawie.