Celem tej niecodziennej współpracy jest budowanie świadomości, że każdy z nas może znaleźć się w trudnej sytuacji życiowej oraz udowodnienie, że nie zostajemy w tych momentach sami i możemy liczyć na wsparcie innych.
– Największą siłą Pomagam.pl i Kwejka jest społeczność – aktywna i zaangażowana, dlatego połączyliśmy siły. Tą współpracą pokazujemy, jak ważną rolę pełnią w naszym życiu inni ludzie i jaką wartością jest społeczność. W ten sposób udowadniamy też, że warto pomagać i warto prosić o pomoc, ponieważ zawsze znajdą się Ci, na których możemy liczyć i którzy wyciągną pomocną dłoń – mówi Dobrosława Gogłoza, dyrektorka zarządzająca Pomagam.pl.
Zobacz również
Na Pomagam.pl codziennie ktoś zbiera potrzebną kwotę na leczenie, karmę dla lokalnego schroniska lub realizację projektu społecznego. Na ten cel składają się liczne wpłaty od wielu osób – rodziny, przyjaciół, znajomych, ale również od tych, którzy natknęli się na tę zbiórkę w internecie.
– Kwejk to miejsce, gdzie użytkownicy poprzez memy łapią dystans do rzeczywistości, śmieją się i dzielą pozytywną energią. Ta dobra energia towarzyszy również darczyńcom w momencie dokonania wpłaty na Pomagam.pl. Uznaliśmy, że warto połączyć te emocje z ważnym przekazem. Nie chcemy tylko bawić, ale również inspirować do działania – komentuje Łukasz Sójka, Prezes Zarządu Cube Investments, spółki prowadzącej Kwejka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach akcji Pomagam.pl założyło profil na Kwejku, by przybliżyć wybrane historie potrzebujących. Wśród nich pojawili się dotychczas m.in. dziadek Olinka, który ruszył w 500-kilometrową podróż górskim szlakiem, Pani Maria, która poświęciła całe życie na ratowanie zwierząt oraz studenci, którzy prowadzą zbiórkę dla swojego wykładowcy Jacka.
Serwisy planują szereg kolejnych aktywności, które mają przybliżyć temat niesienia pomocy ze wsparciem społeczności.