„Uśmiechnięte pomniki” to akcja zrealizowana dla marki blend-a-med, między 9 a 16 sierpnia br. roku. W trakcie jej trwania pięć znanych warszawskich pomników przeszło drobną, acz znaczącą metamorfozę – pomniki zaczęły się uśmiechać. Dzięki zastosowaniu aplikacji Layar każdy użytkownik smartfona mógł zmienić poważne oblicze warszawskich pomników i zobaczyć na ekranie telefonu jak m.in. warszawska Syrenka czy Mickiewicz wyglądają, kiedy są w dobrym humorze. Celem akcji było pokazanie, jak dużą rolę w naszym życiu pełni uśmiech. Metamorfoza warszawskich pomników spotkała się z pozytywnymi reakcjami Warszawiaków. Była też szeroko komentowana w social mediach i wzbudziła szerokie zainteresowanie w mediach polskich, jak i zagranicznych. Video case study akcji:
Zobacz również
Projekt ‘’Uśmiechnięte pomniki’’ jest efektem współpracy agencji z domem mediowym Mediacom przy obsłudze marki blend-a-med.
Do tegorocznej, 27. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica wpłynęło łącznie 3397 prac. Z Polski napłynęło w sumie 13 zgłoszeń od agencji: Hypermedia Isobar, 180heartbeats + Jung von Matt, Brand Nature Access, DDB Warszawa, Havas Worldwide Warsaw i Wunderman. Na shortlistę tegorocznego konkursu reklamowego Epica trafiły tylko dwie prace z naszego kraju.
Nagrody Epica 2013 zostaną wręczone 24 stycznia w Delhi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing