Film dokumentalny „Te końce świata. To nasze 5 minut”, którego bohaterami są bracia Kacperczyk jest już dostępny online. Produkcja to refleksja nad poszukiwaniem własnej drogi do niezależności i wykorzystywaniu tytułowych 5 minut przez pokolenie Z. Mecenasem filmu został ING Bank Śląski, który z uwagą przysłuchuje się potrzebom młodych, wspierając ich w codziennych wyzwaniach. Dokument można obejrzeć od 13 września na stronie ING oraz na kanale YouTube wytwórni SBM Label.
Bracia Kacperczyk to duet muzyczny pochodzący z Lublina, który jest jednym z najbardziej znanych zespołów pokolenia Z w Polsce. Dokument w reżyserii Bogny Kowalczyk „Te końce świata. To nasze 5 minut”, to opowieść o zmaganiach młodych podczas wchodzenia w dorosłość. Historię opowiedziano z perspektywy głównych bohaterów – Macieja i Pawła Kacperczyków, którzy pod skrzydłami wytwórni SBM Label wydali swoją trzecią płytę i cieszą się rosnącą popularnością wśród pokolenia Z.
Zobacz również
Film dokumentalny to inne doświadczenie, niż praca nad teledyskiem czy tworzenie treści w social mediach. Dokument odsłania także naszą prywatność. Reżyserka wyciąga z nas prawdę i ją pokazuje – mówią Paweł i Maciej Kacperczyk.
Inspiracją do stworzenia filmu był singiel braci „Pokolenie Końca Świata”. Dzięki wrażliwości reżyserki, Bogny Kowalczyk, dokument to opowieść o nieustannym dążeniu młodych do celu mimo wielu wydarzeń, które wydawały się końcem świata, ale ostatecznie nim nie były.
ING oddaje głos młodemu pokoleniu
ING Bank Śląski został mecenasem dokumentu, ponieważ rozumie z jakimi napięciami mierzą się młodzi. Wspiera ich w poszukiwaniu własnej drogi i budowaniu niezależności, aby mogli wykorzystać jak najlepiej swoje 5 minut.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Bank zainicjował również zbieranie odpowiedzi pokolenia Z na pytanie „Co wydawało Ci się końcem świata, a jednak nim nie było?”, które do 15 września młodzi mogą wrzucać anonimowo do kubika stojącego na terenie Elektrowni Powiśle w Warszawie. Do akcji będzie można dołączyć również w internecie, a z opowiedzianych historii powstanie opowieść o pokoleniu Z.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dokument można obejrzeć na kanale SBM Label na YouTube Kacperczyk – „Te końce świata. To nasze 5 minut” – YouTube oraz na stronie www.ing.pl/TeKonceSwiata.